Separera namn med ett kommatecken.
God jul allesammans! Precis fått/ laddar ner Hyper OS 2.0
November säkerhetsuppdateringar är här, fick precis upp den... I december!!! 1.0.15.0
Mörkt system istället för ljust är en bra början. I övrigt kan du gå in på menyn - batteri och kolla om det är något mer du kan göra.. det var det...
Kul att kunna hjälpa! Ja jag kan bara hålla med dig... Lite kortare tryck och kunna välja bort assistenten vore mycket smidigare
Har du provat att hålla Power knappen intryckt i minst 5 sekunder?
Ganska övertygad om att vi får uppdateringar till kameran.. även om Sverige är en liten marknad för dyrgripen ultra så bör de ta med oss i...
Hej, vi pratar om 1.0.11... Man får tag i den genom att byta region till Spanien, då dyker den upp direkt! Brukar kolla både region Tyskland och...
Hmmm... Jag har också inställt på VoLTE, men föredra 5G... Du kanske ska kolla inställningarna och byta vid behov? Prova lite... Har du även...
Är problemet inte konstant i alla samtal låter det inte som att det är din lur som felar... Har du uppdaterat?
Nej inte ännu iaf... Är det hela tiden eller bara ibland med samma människor?
Gomorron! Kul att du gillade bilderna! Oj, avigsidor med Hyper kontra rent Android... Det enda jag kan tänka mig är väl att man inte riktigt vet...
Hejsan! Jaa du hell-man.. du har lite att fundera på då! Google assistenten funkar kanon i 14 ultra. Väljer du ultran får du ju marknadens...
Hej! Bytte region till Spanien och fick uppdatering 1.0.11 Bla säkerhetsuppdatering augusti. Xiaomi 14 ultra [ATTACH]
Äntligen 152! Måste bara fråga om nån av er märkt nåt konstigt med messages appen? När jag ska radera meddelanden måste jag starta om appen för...
Oxå pro, väntar och väntar....
Hmmm... Väntar fortfarande .. Suck...