Separera namn med ett kommatecken.
Tack för hjälpen! Det löste sig genom att kryssa ur och kryssa i Visa utan ljud igen, så fick jag omslag och kontroller på låst skärm, det löste...
Hej Swedroid! Skriver åt tjejen då jag själv inte kan hitta felet på nätet eller i hennes telefon. Det gäller en Pixel 3. Fråga 1: Hur får man...
Uppdatering! Vi har nu mailat clove där vi förklarade hur läget ligger till. Vi skrev att vi vill skicka in telefonen för reperation eller få en...
Tack för infon. :) Då hör vi av oss till clove så fort det blir aktuellt. Ska även försöka komma ihåg att skriva några rader här i tråden hur de...
TLDR om ni inte orkar läsa: Flickvännen har en Pixel 3 från clove.co.uk som redan från första början kändes varm när hon använde den. Nu har det...
[MEDIA] View: https://www.reddit.com/r/Android/comments/9qgto8/download_google_camera_with_night_sight_for/ Nästan för bra för att vara sant,...
Bara jag som har problem med Bluetooth sen nya Pie? Mitt problem är att när jag connectar min telefon till min bärbara högtalare (JBL Charge 3)...
Jag fick inte alltid uppdateringen direkt, speciellt inte innan Google fixade "uppdateringsknappen", för mig tog det några dagar iallafall innan...
Då har man fått säkerhetsuppdateringen för Maj, nu för tiden går det snabbt att få uppdateringar :-)
I nya uppdateringen (april): Vad menas med detta? :)
Nej har inte rootat så det lät ju bra :-)
Grabbar!! Vad säger ni, om jag får för mig att sälja min Pixel 2 XL för att uppgradera till Pixel 3 (eller vad den nu kommer heta, om den ens...
Det var tydligen så enkelt att OpenCamera inte stödjer 60 FPS på Pixels.
Har gjort det nu men det blev ingen skillnad.. :/
Har Pixel 2 XL. Någon som vet om kameran är strypt till 30 FPS i tredjepartsprogram? Filmar med Open Camera i 30 & 60 FPS, men båda filmerna ser...
Vart ser du 4K 60 fps?
Det kan man inte.. vad jag vet. o_O
Pixel 2 XL video quality at 1080p 60fps is shocking - Android Forums at AndroidCentral.com [MEDIA] View:...
Grymt! Detta sa en som jobbar på Google: Så det stämmer bra. :)
Är Pixel Visual Core aktiverad i systemet automatiskt nu sen senaste updaten? För jag hittar nämligen inte inställningen längre.. Någon som vet?
Tror det var samma för mig.. Jag undrade varför jag inte fick frågan om en backup från mitt konto, men jag har för mig att jag kunde gå in i...
Tråkigt det där med plasten. Fick själv hem mitt skal idag, detta beställde jag:...
Haha detta hände mig med, deras sms-system verkar inte fungera så bra.. :sealed:
Jag vet inte om jag hade tur eller om deras kontroller blivit bättre men min telefon har inte särskilt mycket blue shift, dock märks det att...
Hur fick ni era telefoner paketerade? Jag tycker min var ganska dåligt inslagen om jag ska vara ärlig.. I mitt fall hade dom bara lagt själva...
Tycker 8.1 rullar på bra förutom att batteritiden verkar ha tagit en smäll.. o_O
Fick min igår efter jag gick ur beta programmet.. Nåväl.
Någon av er med 8.1 som har fått detta problem?...
Jaha.. idag kom första "knasiga saken". Jag hörde inte motparten i telefonen, men när jag satte på högtalaren fungerade det, men då gick inte...
Man får ett SMS som bernard sa, jag valde att få paketet till ett serviceställe men smsgrejen verkar inte fungera så bra för jag fick paketet...
4h SOT med 45 % kvar. Appar som använts mest: Candy Crush Instagram Snapchat Chrome Några samtal och lite messande med. Grym batteritid! :money:
Håller med om princip allt. Högtalarna, dessa hade kunnat vara lite bättre. Känns som att min Moto X Style har bättre speakers än denna, tyvärr....
Jag sitter fortfarande på 8.0, fick en liten uppdatering på 50 mb första gången jag startade telefonen men inget mer.
Någon som vet om det går att få bort mjukvaruknapparna när man spelar något? Spelar Candy crush (jag vet..) Men jag vill få undan knapparna där...
Fick hem min B/W idag. Första intrycket - Snygg & känns bra i handen. Skärmen - Jag har läst om detta i 2 månader nu så det är inte konstigt att...
Torsdag, December 07, 2017 Försändelse hämtad SOUTHAMPTON - UK 18:43 Fredag, December 08, 2017 Försändelsen levererad - 14:52 Skulle våga säga...
Inte hört något än? Jag fick precis ett SMS från DHL att ett paket är på väg till mig.. :-)
Beställde B/W den 29e november, mailade och kollade läget och fick detta som svar. Nu är man taggad! :cool:
Beställde min B/W i onsdags kväll och önsketänkte lite "har ju läst att vissa har fått sin lur på 24 timmar, då borde jag ha min till helgen"...
Sådär, en beställning lagd på en Black & White 64 GB Pixel 2 XL från Clove. Nu hoppas vi att man går vinnande ur skärmlotteriet.. annars får man...