Separera namn med ett kommatecken.
64Gb https://account.oneplus.net/invite/claim/GLDX-PVXR-0VPA-BX6N https://account.oneplus.net/invite/claim/GL4G-FSAT-C3OP-RRT8...
La en beställning några minuter efter 12, tur att man inte segade!
Någon som vill byta mot sin DHD, ARC eller Nexus S?
Någon som vill byta sin DHD mot en Streak?
Streakdroid är en inofficiell version av Froyo till Streak med en rootad kärna. Prestandan med Streakdroid är även märkbart högre. Möjlighet...
Har idag uppdaterat till senaste StreakDroid 1.9. Fungarar klanderfritt, även radio efter man bytt ut en liten fil och ändrat rättigheter....
Ganska dött här! Jag har iaf uppdaterat min till Streakdroid 1.8.1, blev en stor skillnad jämfört mot den officiella från Dell. Allting flyter...
Har en Dell Streak om du vill byta? Olåst, köpt på the phonehouse i Borlänge.
Någon med en DHD som vill byta?
Är den olåst?
Upp, någon med en SGS i Dalarna trakterna som vill byta?
Intresserad av att byta mot en Dell Streak? Givetvis olåst.
Vid byte mot DHD är jag beredd att lägga 500kr i mellanskillnad.
Tyvärr inte i nuläget.
Tyvärr ej intressant.
Vill gärna byta mot en DHD. Dock är ARC och Nexus S också intressant. Köpt på The Phonehouse i Borlänge. Kartong, kvitto och allt det som...
Har samma problem med min, kunde inte svara idag när jag fick ett samtal.
Efter jag uppdaterade funkade vissa funktioner lite knasigt, så jag körde en factory reset som tog bort allt från gamla 1.6 versionen. Efter detta...
Jag körde helt och hållet OTA, laddade hem i Streaken via länken och installerade. Anledningen att det inte funkar för din dell kan vara att...
2.2 Froyo Sitter med den officiella 2.2 updaten från Dell nu, grym skillnad! 720p inspelning, tethering och Dell Stage!<3 Jag körde denna...
2.2 2.2 uppdateringen har tydligen börjat rullat ut till betatestare nu. Så det står nog inte på innan den är tillgänglig för oss med olåsta...
Dell har sagt att den skulle vara tillgänglig OTA den 15e, dock verkar det som ingen har fått den ännu.
Var och köpte min idag på the phonehouse, 4499kr i butik. Är väldigt nöjd, dock lär jag ta en introduktionskurs i Android då detta är första...
Är det någon som beställt sin på the phonehouse? Samt ang garantin, om jag köper den på phonehouse kan jag då gå direkt till dell eller måste...