Separera namn med ett kommatecken.
Stort tack för dina svar, sparat mig många timmars surf =). Du har inget tips på en ny vettig tangentbord med inbyggd mus platta, priset är inte...
Läckert, låter som att du har det som jag och ungefär samma krav. Är det bättre med ett externt tangentbord med mousepad istället för MiniX Neo A2...
Den kommer ju givetvis få göra mer men den ska vara extremt snabb på just det, har idag ett ganska stort system som fixar bluray-iso och flac...
Låter jätte bra, kan man välja en mapp via boxen som bilderna ligger på eller måste den platsen vara på SD kortet eller tex använda Picasa för att...
Antar att det inte är några problem för en produkt från 2014 men är det någon som har en videoklipp eller bilder hur det ser ut när man tittar på...
Är det fortfarande ingen som fått igång det? Mina försök verkar vara förgäves, bedrövlig support...
Någon som hört något från Navigon och hittat en lösning på detta problem?
Har precis samma bekymmer som du TomasL, ser inte någon annan trial version än den gamla och den fungerar ju inte som sagt på Arc. Kanon att du...
Skulle vara jätte bra om du ville skriva här TomasL om du får något svar från dem, annars ringer jag med och hör.
Köpte navigon för ett år sedan och då var det 2.6.2 tror jag medan nya arc med 2.3 kräver 3.5.4 ska man verkligen behöva betala för deras...
Det var det jag också trodde fast navigon finns inte i market för att ladda ner för mig förutom de vanliga betal versionerna. Har för mig man...
Hade tidigare betal version (kostar ju över 400kro_O) av navigon på min X10 och nu när jag köpt ARC vill jag ju kunna flytta med det. Är inte det...