Separera namn med ett kommatecken.
Tack så jättemycket pacmeyer Nu funkar påminnelserna (insist until acknowledged) i min kalenderapp. Tur att man alltid kan lita på Swedroids forum
Jag har testat att använda mina Creative-hörlurar (och även några som hör till en Samsung) till Moto G:n och det funkar hyfsat, men känns som om...
Det är en sån jag beställde från amazon.co.uk (men svart), tog en hel evighet att få hem den, dyr var den också - men värt väntan och pengarna....
Marreboy: Jag är också riktigt nöjd med min moto g. Flip case i olika färger finns på amazon.co.uk, i lager idag, men leveranstiden för min...
Jodu, det var oturligt nog en mycket lång leveranstid - ordern inlagd 4/1, leverans igår 21/1. Förbaskade sopprötter. Men, min ovetenskapligt...
Håller med dig - så fort jag plockar upp min Defy ropar varenda unge förtjust "har du en iPhone?".... För dem är iPhone synonymt med...
På Motorolas hemsida (https://forums.motorola.com/posts/2fe0f040f9) kan man hitta listan med länder där Moto G blir tillgänglig under 2014. Vi är...
Eftersom jag tillhör dem som missat julerbjudandet blev det 159,99 i örikets valuta, och hela kalaset slutade på 2100 kr (för nu hade jag lärt...
Semper Fi, eller vad det nu heter - nu är Moto G beställd på Amazon.co.uk!
Du har helt rätt - om man följer dina regler, vilket jag också gör nästan alltid... förutom den gången som jag tappade min Defy med gorillaglas i...
Svart... ...svart och stilig med gorillaglas blank som spegeln :D
Tack, jag börjar fatta det här och chockfasen är nog över för min del, det är bara att anpassa sig efter den nya verkligheten :D
Litet missförstånd här, jag var nog lite otydlig - jag jämförde min Defy med Galaxyn när man inte gör särskilt mycket alls med telefonerna. Alltså...
Hjälp en nybörjare att tänka lite: jag har kollat upp Data Manager och sett att Mobile standby och Phone idle drar i princip all batteri (48 resp....
Beställde för en vecka sedan, och skall åka till posten NU och hämta den :)
@Fredriks: tack för att du tog upp det här med samtalskvalitén - det är såna uppgifter man sällan hittar för androider :) och iom att jag vill...