Separera namn med ett kommatecken.
Återupplivar denna tråden. Har alltid kört med alternativ spelare och det har funkat bra. Nu ska jag utomlands och hade behövt tanka hem lite...
Har haft min CC i snart ett år och har för det mesta fungerat smärtfritt men min tv pajade för en månad sedan och använder nu en 3 år gammal...
Off topic men hur kan du spara batteri på N4 med vita färger? Svart på amoled har man ju hörttalas om men vitt på lcd?...
Märkligt. Går inte ens att spela musik nu över huvudtaget helt oanvändbar app.
Jag har visserligen den nya moto g med lte och sdkort läsare, men det är ju samma telefon annars: Är det bara för mig som Spotify inte fungerar...
Har ett problem. Satte igång gratis trialen för Google music, sedan avslutade jag den igen direkt, så mitt konto nedgraderades till baar premium,...
Okej, för brosan köpte en razr i på webhallen och den är omöjlig att få på svenska, antog att den var importerad på något konstigt sätt. Eftersom...
Om man köper den på amazon: http://www.amazon.co.uk/dp/B00KB0YDBG/?tag=swedroid-21 Får man menyer och allt på svenska då? Borde väl gå att...
Jo, känns så, ganska liten summa extra föra att få en mycket mer kompetent telefon med allt det senaste. 1080p skärm, bättre fram och bak kamera,...
Häpp där ser man! 2000kr kändes dock häftigt, Nexus 5 går ju på 2800 eller nåt :/
Undrar också, skulle precis till att köpa G när G LTE utannonserades så har väntat spänt nu i snart en månad. (Buhu) Kommer den komma ut i...
Har för mig att den saknar teknik för radio...
Hmm, sitter på Artic Rom här, är nöjd men är sugen på ICS... Samtidigt ifall jag uppdaterar till ICS så finns det knappt några roms att flasha...
Tackar för hjälpen. Läst på lite om Galaxy S och den verkar riktgit bra, går ju att få tag på den för drygt 3000kr nu också, ca 800 spänn mer än...
Nu när min gamla Sony Ericsson K810i börjar sjunga på sista valsen börjar jag tro att det är dags att skaffa en ny dato...,förlåt, telefon. Jag...