Separera namn med ett kommatecken.
Hejsan Skulle vilja få mitt forum konto borttaget Tack på förhand (=)=D:teeth::...
Inatt lackade jag ur, 02:30 så gick alarmet på telefonen, ingen dissmiss eller snooze knapp fick stänga av hela skiten. Försov mig även till...
Försöker skriva mig en egen liten widget med stöd av Building Web Apps in WebView | Android Developers Steg 1 visa hemsida från app klar Steg 2...
Jag har letat som förbenat dom senaste 2timmarna, apparna på market är skräp :) Jag vill visa en lokalhemsida på 1 av mina desktops...
Hur länge pågår budgivningen, funderar på att åka in och köpa en ny platta då jag behöver en platta till på torsdag.
Personlig leverans av Mushu till linköping eller skickas billigast möjligt :) Har både posten, dhl och kanske schemker i närheten
1400 bjudet
Budar väll 1500 inkl frakt då jag behöver en tab, och orkar inte importera från USA EDIT : av någon anledning så missade jag ditt inlägg...
Bjuder 1200+frakt med reservering för att laddaren fungerar i svenska uttag.
Njae jag har ju en samsung nu :innocent:
GB låg på telefonen när jag köpte, som max har jag lyckats krama ur lite mer än 3dagar ur telefonen utan laddning med måttligt användning. Alltså...
Ericsson 628 Nokia 3210 Nokia 3210 Nokia 3310 Nokia 3310 Nokia 3310 Classic Nokia 3310 Classic Nokia 3310 Classic Samsung Galaxy Mini
Har du kvitto, inköpsdatum?
Jag har bara provat EX, men återgick ganska snabbt till samsungs stock vad det nu kallas. Har en Mini och jag tror att EX är anpassad för större...
Synka oulook kalender med google (arbetsdator ej admin behörighet) Några tips? Google Sync kräver admin behörigheter, vill synka jobbets...
Hej Funderar på att sälja grejerna och får jag ett pris som jag tycker är vettigt så säljer jag. Enligt prisjakt så ligger allt på ~3600-3700...
Playstation 3 Move Edition 320GB CFW 3.45 med tillbehör EDIT
Hej Tror att jag är intresserad för 900, frakten kan jag nog stå för själv om den inte är för dyr.. Beror lite på skicket. Men vill gärna se...
Jag lägger nog på ett pluspaket/surf till mitt befintliga, se bifogad bild i föregående för samtalsstatistik.. Anledningen var som du säger...
Hej Lägger ett bud på 2700, antar att dockan ingick?
Tror det blir mest ringa, väldigt lite internet så tror att jag klarar mig 200mb, skulle dock vara skönt med 1gb. Hastigheten mindre viktig...
Jag brukar ligga på 150-200kr/mån totalt, dock ingen surf kanske kan klara mig utan det även om jag skaffar smartphone. Kikade på telenor går upp...
Ajdå kikade på komplett, för några veckor sen låg den mellan 3-4 om jag minns rätt men dom verkar ha normaliserat priset enl prisjakt. Gick på det...
Hej har lite funderingar Har idag Tele2 -Snackis 19: 19öre/min 69öre/uppkoppling 39kr/mån 15kr mb Vanliga snackis ligger på: 19öre/min...
Hej 2500 då ny modell är på ingång? Kan inte lova hämtning men det finns möjlighet att vän i sthlm kan plocka/möta upp lite beroende på var du...