Separera namn med ett kommatecken.
Var med och deltog med vårat företag, MobisleApps. Var en grym tillställning! Är riktigt nöjd med va vi lyckades åstadkomma, på 24h fick vi fram...
Hej! MobisleNotes är en bekväm antecknings app med mysigt GUI som funnits ett tag på Market. Nu i dagarna släppte dom en ny uppdatering på...
Jag är eventuellt på den här veckan, om man får!
I Htc meddelande applikation. MENY --> "Push-meddelanden" .. vad är detta för något? // f0az
Det var en gång ett land med en telefonmarknad där alla var överrens om hur en mobiltelefon skulle se ut. Det var lungt i landet och alla visste...
Såg precis Febers recension av x10. Usch, jag var laddad till tusen innan, men nu är jag inte lika säker längre... Blir väl säkert aktuellt att...
Jepp, kollat. Kan det vara så att dom lottat ut? Eller gäller det alla?
jag har 10k download och över 4star rating. Inte får jag en Nexus telefon :/
"Det är inte så att du kör 2G (GSM)? Under 2G så går det inte att ha en talkanal och datakanal uppe samtidigt. " - Nej "Om jag inte minns fel...
Jag använder HTC Hero, ROM version 2.73.405.5. Någon mer än jag som har haft problem att intercepta utgående samtal. Om man tex använder...
Tack! Skit bra! Ska kika på detta!
Testat att avinstallera och försöka igen?
Ja ... talkactive.net som hostar , ligger tråkigt nog nere. edit: uppe igen
En offline highscore lista finns. Dock inte med möjligheten att ladda upp resultatet vid ett senare tillfälle. Men det va ett bra förslag!
Yes! Men de manifest elementet fungerar bara i 1.6 och högre. / Martin
V. 1.1 Finns på nu market. Spelet är gjort i SDK 1.5. Vilket inte stödjer mindre/större skärmar. Därför kan du och din tattoo inte hitta...
Dessa framedrops som du märker beror på garbage collectorn. Vi har jobbat mycket med att få bättre "flyt" i spelet och i början hade vi stora...
Fixar detta under dagen. - Jump-beskrivning i "How To Play" - Bekräftelse på när man har "Save" highscore. - Sparar namnet, så att...
fixat!
Tjena. Tack för feedback! Vi har lagt upp en skarp version på Market nu! Updates: -Förflyttningarna från sida till sida är...
Kul att ni tycker det är roligt ! Många som reagerat på förflyttningarna från kant till kant, och det blir förmodligen så att denna möjligheten...
För Er som inte kan läsa barcodes, hittar ni APKn här: http://www.karatefors.org/oldKarate/rabbitrun.apk
Hej ! Vi är två stycken som läser Creative Mobile Development på BTH i Ronneby. Är i slutfasen på ett 8 veckors projekt, där vi har skapat...
ah k men det är säkert så att det är HTCs egna grejer. Synd, hade säkert varit användbart någon gång. tack för hjälpen
Sorry, borde kanske gjort det från början [IMG] [IMG] Hoppas det blir lite klarare.
nej jag menar inte widgets utan när man startat programmen, I peeps kan man välja bland (alla tweets) --> (svar) --> (direkta meddelanden) -->...
I min Hero har jag twitter clienten Peep, och HTCs Epost Klient. Båda dessa använder samma sorts funktion för att byta aktiviteter. Alltså den...
Du kan ju enkelt gå in på dina googlekontaker i gmail och redigera dom. Hade du haft ordning på dom från början hade ju det inte varit något...
Advanced Task Killer är en app jag hitta på market som gör det möjligt att lätt se vilka aktiviteter som är igång och med en knapptryckning döda dom.
Nya tider nu! Vem har inte en mobiltelefon med internet uppkoppling inom 2år? Hur påverkar detta SMS/MMS trafiken? Varför skicka ett SMS som...
Jag har hört rykten att HTC inte gör en 1.6 uppdatering utan går direkt till 2.0 när nu det blir aktuellt har jag inte hört nått om. Någon...
ahfan de hade ni rätt i .. nu funkar det igen!
Hej! Min hero har fungerat alldeles ypperligt framtills idag. Av någon anledning så har alla mina kontakter förlorat dess facebook länk...
Hej! Jag läser Creative Mobile Development , en KY utbildning som har sin rot i BTHs lokaler i Blekinge. Vi har hållit på med Java i över 1...
Läser Creative Mobile Development på BTH i Ronneby. Vi kör Android fullt ut from. denna termin. Har kört Java varje dag i 1år, så där börjar man...
Vad jag har hört så har det varit nån bug där det inte går att använda en textbox utanför en tabview. Finns denna kvar i 1.5 - 1.6 ? Sitter...