Separera namn med ett kommatecken.
Fast det finns inget Netflix att ladda ner
Har redan återställt men den är fortfarande unlocked. Netflix har ändrat i senaste uppdateringen så rootade/olåsta mobiler inte är supported...
Ok, så utan kod är det kört? Är det en kod som genereras när man låser upp? Netflix finns inte bland annat.
Nej, visste inte. Testar!
Aha, hmm...ser inte superenkelt ut
Hej, köpte precis en rootad p20 PRO. Trodde att det inte spelade så stor roll men upptäckte att vissa appar inte funkar då. Vet någon om det går...
Hej! Har skickat in mobil nr 2 för deffekt laddkontakt (Typ-c) då ett stift böjer sig i mobilen (lägger sig i botten) och gör så att usb...
Ok, kanske får beställa en sån då :) Men blir lite skeptisk när alla tester säger att man lika gärna kan behålla sin Z5 Compact jämfört med X C...
Hej, fattade inte riktigt. Hade du en Z5 Compact innan? Jag har en Z5 Compact och funderar på en X Compact men känns inte som det är värt det :/
Efter uppdateringen på min Z5 Compact så försvann mina fingeravtryck till skärmlåset. La in nya avtryck men dan efter fick den nått ryck och...
Samma problem Hej. Jag har en HTC Sensation XE med Telia abonnemang och kan ej ringa vissa som har Telenor!! Har haft telefonen inlämnad och...
sökfunktion kass Jag har samma problem med att sökfunktionen inte öppnar sökresultatet! Den öppnar bara webbläsaren med tidigare besökt sida!...