Separera namn med ett kommatecken.
Tips. Elgiganten har en hel del lurar på lager. Jag avbokade hos Webhallen och sprang in på närmaste giganten och plockade ut en Pro
Ja precis, jag var i kontakt med Webhallen och de lät inte så positiva. Så jag kommer nog avboka min order där och dra till elgiganten för att...
Jahapp, pratade precis med Webhallen och fick detta svar "Hej, vi har enbart fått in ett fåtal i dagsläget som kommer gå iväg till tidigare...
Försökt beställa via Apple sen 14.00. Ger upp nu och hoppas kunna beställa lite senare ikväll men fortfarande få den tills nästa fredag
Precis, Yes det följer med ett silikonskal. Följer även med adapter till hörlurar, ett par hörlurar som jag inte testat samt laddare! Telefonen...
Ja, jag blev väldigt förvånad då jag la in en order igår och idag fick man ett mejl att den fanns att hämta. Jag var lite tråkig och tog den...
En viss butik va snäll idag! :)
Startade om telefonen och hastigheten blev bra igen.. Men har problem med wifi på jobbet, ska testa ett par dagar. Återkommer
Någon som har problem med hastigheten över Wifi? Jämförde med 2 andra telefoner och skillnaden är stor. Kan knappt surfa på mobilen över Wifi. 4g...
Filmade en snabbis med slow motion, hittar dock inga inställningar(förutom att man kan välja slow motion) och det verkar som att den filmar i...
Ring till Telia och hör efter! Telia i Täby (Stockholm) hade en blå framme som man fick klämma på!
Vet att folk har sagt att fingerläsaren inte är snabb/exakt men jag tycker min fungerar alldeles utmärkt. Köpte förövrigt den blåa varianten och...
Fick avslag på ärendet. Yes vad jag älskar Sony just nu...
Tjena, Skickade in den förra veckan så hoppas på ett bra besked från Sony. Återkommer.
Hej, Har sökt som en galning online men inte kunnat hitta någon som har samma problem. Allt började mitt i natten då jag vaknade av att...
Tackar! ska lägga en order genast på en sådan. Tack ännu en gång
Hej igen, Har tyvärr ingen rot, men med MLN (hetet det så?) kan jag koppla in mobilen till tvn via HDMI. Min fråga är alltså om det finns en...
Hej alla! Min Z1 compact fick hänga med i brorsans barnpool och skärmen slutade efter en stund att fungera. Mobilen fungerar, dock så är som...
Hej, Jag har samma problem som ni andra. Dock så vägrar Tele2 byta ut min telefon då Delta service säger att det är pga yttre påverkan och inte...
Satte inte tryckluften direkt på, kan tilläggas att högtalarna fungerar fint fint för tillfället, men min telefon får inte följa med i duschen igen..
Mkt problem! haha men nu löste sig allt! Blötte ner mobilen igen samtidigt som jag spelade musik, tog sen upp den och blåste rent med tryckluft...
Har använt hårtork och försökt blåsa ut vattnet. Har även använt tryckluft på burk utan något resultat. Provade första dagen att doppa mobilen...
Min fick följa med in i duschen i helgen, vilket resulterade att den externa högtalaren fortfarande låter som en påse med skit... Och tydligen så...
nepp inget kollinr.. Har haft 3 i snart 6 år. Hur fungerar tele2 i stockholm? internethastighet osv?
Strålande.. Blev fakturerar på 3600 spänn förra månaden för man tydligen inte kan boka ett nytt abonemang plus lägga på prat global samtidigt.....
Samma för mig, beställde dock den 21, men den skickas inte förren imorgon vilket är grymt dåligt när dom gick ut i måndags och lovade oss...
**** puck man är då.. Räckte med att reboota telefonen..
Hittar ADW under settings. Är det samma sak?
Flashade precis in den senaste romen.. Men blir lite galen. Hemknappen är helt död? Ngn annan som haft det problemet? Har gått in under...
Såg precis att ngn Engelsk snubbe postat på HTC Desire på facebook.. "HTC UK have informed today 06/04/10 that all HTC desires have been...
Tjoho! Satt igår natt i brist på annat att göra och tänkte att jag skulle slänga in lite nya pryttlar i min Hero.. I augusti så rootade jag...
Mina stats: Level 116 Gang Size: 63 Energy: 70 Health: 150 Stamina: 6 Attack: 130 Defense: 120 Fights won: 600 Fights lost: 777...
Samma för mig. Fick dock 72 mille xtra a 30 points av gudfadern..
Tjo! Ett riktigt roligt "Gangsta" spel.. Låt oss göra Swedroid till största clanen! Lägg upp era invite codes.. Min Code UJHX och sen en länk...