Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Jag fixade precis 2.2 nu på min Desire. Min meny ser ut precis som den har gjort innan, ska inte menyn se annorlunda ut med 2.2? Alltså den...
Som sagt, när jag försöker spela upp en film (mp4-format) som jag laddat över så visas ingen bild men ljudet fungerar som vanligt. Vad kan detta...
Jag letar förgäves efter en widget/genväg som hanterar det mobila nätverket, på och av. Jag hittar en för wifi men som sagt inte för mobilt...
Hittade, tack ändå :)
Var om man får fråga? Jag är oerhört tacksam för att ni har tålamod med mig ;)
Tack :) skulle det inte finnas sju homescreens förresten? mig veterligen finns det bara tre..
Dum fråga men hur "sätter" jag igång det? När jag väl har installerat det på telefonen det vill säga. Jag hittar nämligen inte det någonstans.
Tipsar om programmet flikie wallpapers där du kan ladda ner massvis av schyssta bakgrunden direkt till albumet. Sen har jag ett problem:...
Astro File Manager löser inte problemet med det knappa utrymmet för apps på ramminnet va? Alltså att man med Astro File Manager kan lägga appsen...
Sportypal ska tydligen vara väldigt bra och innehåller dessutom de funktioner som du efterlyser :)
Som rubriken säger så letar jag efter bra musikprogram, helst där man jag ladda ner låtarna till minneskortet. Några sköna förslag?
Ja, det finns ett spel som jag spelade för några dagar sedan som är nästintill identiskt med spelet. Jag har dessvärre glömt namnet på spelet men...
Enligt kundtjänst var det ytterst tveksamt att Desiren skulle finnas i lager nu i veckan...
Någon som vet ifall det finns några exemplar av Desiren i telenorbutiken i Malmö? Har gett upp hoppet om leveranserna till butiken i Kristianstad.
Haha, jag ringer nog i genomsnitt tre gånger per dag. Jaja, vi får väl hoppas att dom kommer snart i alla fall, väntan börjar bli riktigt dryg nu.
Hej, även jag är ny här. Jag undrar om någon har hört någonting nytt om när Desiren kommer befinna sig i de fysiska telenorbutikerna? När jag...