Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Jag funderar mellan Apples iPad och någon Android pad/tablet, något som är viktigt för mig är office-applikationer (motsvarande: work, excel,...
Tror ni att det går att omprogrammera kameran på Nexus One så den använder sig av EXR-teknologi (vid mörka situationer sänker den antalet pixlar...
2-3h surf,
Jag har sett Swedroids tester o era slutsatser, men alla dom bilderna är vid ljusa bildförhållanden. Gör man en helhets bedömning från alla...
Min Nexus One (som är till 99% samma telefon) funkar (i bästa fall) för 3h surf, sorgligt lite...
Nexus Ones kamera är skit. Jag har testat mot iPhone 2G, 3G och 3GS och alla iPhone kameror krossar Nexus one. Speciellt i ljusförhållanden som...
Jag har samma problem, min nexus one drar extremt mycket batteri och dör fort. Jag tittade på förbrukningen och såg att 50% ligger på skärmen, och...
Jag gav 580. men det kanske vara för frakten...
Jag beställde till en bekant, det är han som har fått kravet nu. Betalade vi inte amerikansk moms? (den borde man ju få kvitta)
Jag har också fått krav nu i efterhand (2mån efter att telefonen kom). Jag antar att det inte finns nåt att göra än att betala. Fast det känns...
Vad har rootingen med talsamtalskonnektiviteten att göra?
Tack! Jag vidarebefodrar detta till HTC! PS. Att ha en fungerande telefon som arbetsverktyg är kritiskt, skulle ni kunna rekommendera en telefon...
HTCs support frågade mig ifall jag kan testa detta med ett Telia/Telenor/3 simkort, men jag har inte möjlighet att göra det. Kan ni andra i...
Jag har en massa handoverproblem, dels när jag talar i telefon och går från 3G till GSM så bryts samtal. Även när jag får SMS ibland så bryts...
Har du löst problemet? Jag har Nexus One med Tele2 / Comviq och kan heller inte se mms :(
Även jag har sett jämförelser o då vann N1 varje gång, varför jag är rejält besviken. Jag ska lägga upp bilderna så fort iPhonekillen skickar dom.
Jag lånade polarens iPhone 3G (obs, ej 3GS) och tog bilder med den samt min N1. Jag ska försöka lägga upp bilderna, men jag tror att min recension...
Tja! Vilket datum mottog din syrra i london Nexus One?
Perfekt!
Jag undrar ifall man kan lägga kontakter på skärmen? Jag har Hero och där finns en widget där man kan lägga 4st kontakter på en 2x4 yta, och det...
Med svenskt språkstöd, innehåller tangentbordet åäö?
Tack för hjälpen! Jag har allvarliga problem med OperaMini, jag fattar inte hur man skriver in URL/i ngt fält för den delen, för jag kommer...
Ok, tack, jag gör detta nu.
Nu har jag den tidigare ägarens kontakter så jag kan inte ringa mina, hur byter jag bort hans google konto mot mitt? (hittar inte inställningen)...
Hej! Jag tänkte testa 1click verktyget men när jag skulle ladda ner recoveryfilen från Rapidshare så fastnar sidan och dendär räknaren som...
Hej! Jag undrar ifall någon har tid att hjälpa mig installera hero/sense-rom:n på min Magic? Vi kan förslagsvis träffas i stan eller annan ort...
Du får den.
Jag fick min konverterare från hongkong idag, hörlurarna tycks fungera men inte mic:n. fan, får slänga den. 12 kr var ändå inte så mkt. edit:...
Bristen på svar är ett svar... :(
Att posta i Sverige kostar 6 kr för ett brev på max 20 gram. 12 kr för upp till 100 gram. Nu skickar de adaptern samt post från HongKong(?) för 10...
Jag har lite svårt att tro mina ögon, wow vilket billigt pris!
10 kr låter sjukt billigt, undrar hur de får det att gå runt, länka gärna!
Låter som att denna är den smidigaste lösningen för dom som vill ha mobilen i byxfickan.
Tack! Såg att den var billigare på Netonnet, 149, http://www.netonnet.se/item.asp?iid=157676 Är den inte för stor och klumpig om man ska ha på...
Tack för svaret, men den finns väl inte kvar? iaf vad jag läste på sidan. Vad jag söker är ett enkelt användarvänligt effektivt program likt de...
Jag var inne på Teknikmagasinet, KjelloCo, ClasOhlsson, endast KjelloCo hade konverterare, 2 st, prövade båda med högtalare de hade i butiken,...
Finns det något program med ett användarvänligt grafiskt interface som man kan använda för att roota och flasha?
Jag kan inte komma åt betalapps, går det att komma runt denna begränsning?
GTD är en simpel punktlista. (enkelt förklarat)
Visst finns det det! kolla här: http://www.yr.no/stad/Sverige/Stockholm/Stockholm/time_for_time.html Till Kaj: Problemet med din widget (som...