Separera namn med ett kommatecken.
Problemet har försvunnit. Vet inte när men förmodligen nån app som krockade som jag ej har kvar eller så vid en uppdatering :)
Någon mer som har detta problem när man ska filma i Instagram. Allt är uppdaterat. Uppkommer endast i Instagram-appen till den grad jag hunnit...
Tack som f*n! Hade helt glömt bort denna guldklimp till spelare. Har tydligen köpt upplåsningen till den för många år sedan också. Gapless funkar...
Söker efter en schysst spelare för främst musik i FLAC format. Ett krav är gapless-uppspelning då jag lyssnar på en del live inspelningar. Kör nu...
Har heller ingen ISP VER CHECK :/
Tack. Ska prova G+ och se om det är till belåtenhet. :)
Jo jag var en ihärdig turfare en gång i tiden så tanken har slagit mig. :)
Som titeln säger; jag söker alltså en app som på ett enkelt sett kan spåra mig och min sambo när vi ex. befinner oss i skogen och plockar svamp...
Ska som sagt ge bort min S3 till sambon. Har UltimaRom15 (4.1.2) installerad nu på den och det har funkat rätt hyfsat. Nu undrar jag om det är...
Körde också in den. Funkade klockrent för mig med. Däremot blev det en ganska snabb Nandroidåterställning tillbaka till 4.3 då Flash verkar helt...
Undrar detsamma
Jäkligt skumt fel. Får undersökas vidare.
Har problem att spela upp vissa Youtube-klipp. Både i appen och i Firefox. Får bara upp myrornas krig och texten att video inte kan hittas. Detta...
Finns det nån samtalsinspelnings-mod som funkar till denna?
Nån som har en mirror till romen? 23kb/sek är inte så jättekul. :( EDIT: Verkade ordna sig med hastigheten till slut.
Minns jag rätt nu om att i någon av dom tidigare versionerna så kunde man tända skärmen med hemknappen utan att hoppa till skrivbordet? Saknar den...
Kameran kraschade även för mig efter en dag. :( Tråkigt. Gillade den. Återgick till Vikingway V4 igen.
Lägger min röst på Skona Maxi. Lagom mjukt utan att "halka runt" som vissa överdrivet mjuka har en tendens att göra. Dubbelsidigt och 60m x 4 för...
Har även märkt att appar har börjat FC, inte jätteofta men typ en per dag eller så. Aldrig tidigare hänt under min tid med denna rom. Började med 2.3.
Är det bara jag som upplever att senaste versionen drar mer batteri eller inbillar jag mig bara. Körde visserligen med Siyah kerneln innan 2.3an...
Köpte en S2 till min sambo för ett par veckor sen. Redan första dagen börjar den hänga sig efter samtal. Har hänt 3 eller 4 gånger fram till idag....
Finns det nån mod som minskar systemets typsnitt en aning så lite mer får plats på skärmen?
Undrar jag också.
Då USB-kontakten är lödd direkt på Mainboardet så kan du inget göra hur mycket du än öppnar den. Det bästa du kan göra är att skicka in den och...
Hej Kör just nu med Endomondo eftersom det är vad jag vet den enda appen som erbjuder möjligheten att på ett snyggt sätt infoga...
Berätta gärna hur den funkar. Har själv en SGS3 och är ute efter ett pulsbälte. Polar Wearlink+ verkar ingen få att funka ordentligt så nu undrar...
Tack ska testa med det. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Finns det nåt kartprogram som kan hantera KML-filer med mina sparade platser från Google maps på nätet? Har lite adresser och intressanta platser...
Jag har en teori om att det är original laddaren som röjer sönder usbn i telefonen. Kör jag med en lite slappare pirat så uppkommer inte felet....
Fick samma problem med min imorse. Har redan haft min inlämnad för USB-byte en gång tidigare för ett annat fel, men iaf. Tog en liten pensel, typ...
Kul att vara till hjälp. Ja, den är inte perfekt, men som sagt bättre än stocken :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Låt den ligga på tork isärplockad i alla fall, fast den strular. Har du tur kan den hoppa igång igen, även om sannolikheten är låg i det här fallet.
Se om mitt svar i denna tråd kan vara till hjälp. :) https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=68123
Handcent har som jag förstod det släppt en patchad version av senaste BETA versionen. Jag har själv installerat den och provskickat ett SMS till...
Jag kan bara tillägga att jag fick tillbaka min telefon från reparation igår. Min S2 hade samma symptom som det skrivs om i tråden. '100%'...
Hur verkar kvaliten/prestandan i övrigt? Har precis lagt en beställning :)
Här kommer det: [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] Ska väl tilläggas att den största delen av tjockleken beror på ramen runt och på displayen som...
Jag fick mitt Tough-skal från case-mate idag. Kan verkligen rekommendera den. Sittter som ett smäck utan glapp eller glipor. Ger en härligt robust...