Separera namn med ett kommatecken.
Hejhej, kom över en Nexus Q (https://goo.gl/xtDVWF) för ett tag sedan och det har bara blivit liggandes i min garedrob sedan dess. Enheten stöds...
Hejsan igen. Jag hade skrivt fel eller tänkt fel i vilket fall som helst så har jag INTE rootat telefonen och jag trodde väl att 1.6 var...
hej ja jag har android 1.6 och jag med inte moddad menar jag att jag inte har rootat den. Skall testa starta den igen men om inte det funkar får...
Hejsan har ett problem med min hero. Jag hade den brevid mig som vanligt då den plötsligt startade om, vilket i sig var kosntigt. När jag startar...
Sweet! Hur långt räcker ett AA abtteri? Uppskattningsvis? Med tanke på att jag skall vara ute i cirka 2 -3 veckor skulle det vara bra att...
Så denna funkar itne till Heron?
Hejsan Hade tänkt ge mig ut på en längre vandrigtripp om några månader och undrade om ni här kunde tipsa om en bra mobil mobiladdare? Dvs en...
Ja det löst problemet, tack så mycket för tipset! Tack även till JDS som tog sig tid att ge olika tips. Konstigt dock att detta inte är ett...
Tack för det utförliga svaret. Jag har inga problem med att det avbryts när jag spelar direkt via SRs hemsida men jag har en egen liten teori...
Ja exakt den återupptar programmet efter ett samtal avslutats även om den slutade funka tex fem minuter innan samtalet påbörjats. Min router är en...
Hejsan tack för snabbt svar! Inte testat på 3g än men skall göra det denna eftermiddagen. Det som händer att det står att denspelar men...
Hejsan, försöker här igen med min fråga. Har en hero med senaste orginalromen och gilalr starkt appen men dock så uppstår problem då den helt...
Hejsan en riktig super app detta! Dock så använder jag den inte så ofta då den ALLTID hänger sig efter cirka 14 - 20 minuter. Jag kan gå runt i...
Riktigt kul! Bra jobbat, känns som om detta är spelet jag kommer sitta med ett bra tag=) /BTH student
En sidorfråga här om man förlorat mobilen och får ersättning, får man kontanter eller är det uppvisande av kvitto av en ny Hero som måste uppvisas...
Tackar för alla vänliga och moralförtappade svar här=) Det skall erkänans att det minsann rycker i fingrarna att kolla upp det där med...
Ja alltså abonnemang står på mig (jag köpte den från tele2) så jag antar att det kan vara svårt att få det att gå på mina föräldrars då jag inte...
Ja alltså det var min hemförsäkring som gick ut. Första gången jag struntade i att förnya den så händer detta så det är inget alternativ tyvärr....
Haha ja jag hade ju kunnat hoppats på det. Jag är utan försäkring. Den gick ut i december och jag åkte hem då utan en tanke på att förnya den......
Exakt vad jag tänkte på, jag älskar min hero men det känns verkligen sådär att betala fullpris för en gammal telefon. Droiden har jag kollat lite...
Nya året kunde itne börjat bättre... eller sämre. Bra fest och bra människor och bra uppvaknande blev abrupt avbruten när man slog sig på...
Använder det vanliga skrämlåset, har inte jailbreakat den eller vad det nu heter:) Jag testade byta till 2 olika orginal HTC scenes men inget...
Det bör inte bero på SD kortet, jag använder mitt medföljande och det flyter på perfekt. Jag vet inte vad som kan vara problemet? Möjligtvis för...
Jo jag vet det brukar vanligtvis göra det men nu gör det inte det tyvärr. Ingen som har några tips på vad som bör göras?
Hejan Undrar hur jag kan ställa så att skärmen i låst läge kan bli en musikspelare? Dvs att man kan manövrera musikspelaren i låst läge där...
hej falinski: jag gick efter vad de sade lite längre ned i den här tråden (https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=3336). Antar att heron...
Hejsan! Tack för all snabb feedback. Tack Toneloc, har testat det du tipsade om och får se hur det funkar för inkommande SMS nu. Hoppas...
Hejsan allihopa Har haft min hero i cirka 3 veckor nu och tänkte ge lite ris och ros: Ros Fantastisk lättmanövrerad Bra surf...