Separera namn med ett kommatecken.
Lone Ranger, bättre än förväntat, men tågscenen i slutet var alldeles för lång. 3 av 5.
Vad heter den här läskedrycken som säljs i vissa butiker? Burken är guldfärgad med vit text, smaken påminner lite om Kaffe/Cappuccino.
Jag skulle egentligen också behöva en telefon som är stöt-tålig. Förstår inte hur jag kan vara så klumpig med min mobiltelefon, tappar den hela tiden
Ett tips bara för att underlätta för er, kolla upp ifall det finns några högskolestudenter som skulle vara intresserade. På It-utbildningar brukar...
Prometheus - Helt ok, känns som att den blir bättre ju fler gånger man ser den.
Ja, Gabriel Iglesias skulle nog vara kul o se live. Har aldrig varit på China Teatern så jag vet inte hur stort det är..Johan Glans föreställning...
Tog man reda på vem det var till slut? Eller blev det mystery unsolved så att säga :P
LGs Nexus phone var inte alls snygg tyckte jag. Men de bilderna kanske inte ens stämmer..men jag skulle gärna vilja se en ny Nexus Galaxy :)
Gabriel Iglesias borde väl vara en av de mer kändare komikerna som kommer till Sverige;...
Nokia har alltid haft snygga mobiltelefoner, synd bara att deras utbud inte har gått hem hos konsumenterna, hur tror ni att framtiden ser ut för...
Jag läste nyligen ut boken Shutter Island av Dennis Lehane. Tycker att boken var mycket bra, filmen likaså
Problemet är väl vad man ska göra med allt avfall som man får därifrån. Kärnkraft kan nog vara en bra tillfällig lösning tills dess att man har...
Ok tackar för det. Kan hända att jag ska köpa en "ny" telefon till min pappa
Tänkte kolla här bara: Ifall man skulle köpa en begagnad Android eller Iphone telefon, är det något särskilt som man bör tänka/titta extra noga på?
En kompis far hade en Iphone-kopia förut, den fungerade halvt ungefär, och såg ut som en leksak, tror också att det dök upp döda pixlar efter en...
Iphone har ju princip alltid kört samma design, S3 är sjukt snygg tycker jag.
Hell on Wheels