Separera namn med ett kommatecken.
ojdå det va så enkelt:-P använder Swedish snow rls3 och kan bekräfta att inställningen finns i den hehe :-D tack och bock för hjälpen!
det jag undrar över är att som på iphone så vibrerar telefonen till på varje knapp när man skriver sms, är det något som går att ordna till bladen...
La in SS rls3 igår och är så förbenat nöjd åkte rls1 förut men rls3 känns ännu snabbare och med...
Troubleshooting - CyanogenMod Wiki näst längst ner fixar ditt problem jag fick oxå bootloop och följde det som står där och vips så funka det :-)...
det är en gen2 lur så. :-( har lagt in min backup och då har jag mottagning.
På min standard rootade rom comviq 2.3.5 så har jag mottagning och det funkar med mitt simkort och mobilsurf utan några problem, när jag...
det har löst sig följde den här guiden och det fungerade perfekt [GUIDE] How to root your ZTE Android device - xda-developers märkte i...
jag uppdaterade min sambos blade till 2.3.5 igår och uppdateringen gick bra men nu återstår problemet hur lyckas jag roota luren igen har provat...
Flashade om min till denna 2.3.5 och den fungerar men som flera har påpekat så laggar den faktiskt en del ibland sen återigen så går det fort, jag...
om man vill installera den här versionen av MMHMP ( [ROM][GEN1-2-3] Moldovan Mile-High-Mountain-Pie RLS7 (Android 2.3.5) - Android @ MoDaCo) som...