Separera namn med ett kommatecken.
Testade att ändra i cmfilen, men hamnade bara i evig bootloop när det väl gick att få in den, så flashade tillbaka till...
Mythic, antar att du menade den som finns länkad här? Har själv inte använt den, klarade mig utan det problemet. Min erfarenhet av senaste...
Finns också 10.1 för i9210t här, om man nu vill testa det.
Testade att dra in cm10.1 för Skyrocket, och det fungerade fint. Dock så får man klara sig utan knapparna då DreamKernel inte finns för 10.1 (för...
Hola, Jag kör just nu: Cyanogenmod Nightly skyrocket 2013-01-14 Dreamkernel 1.8.2 (med 1.8.3 kunde jag inte lägga till APN av någon...
En sak som jag upplever sedan uppdateringen är att den har mycket lättare att hitta 4G-nät samt att hålla sig ansluten till dessa. Det verkar dock...
Har någon variant av det problemet, men det verkar bara gälla Swiftkey för mig. Kör jag med handcent (framför allt i popup-läge) så går det sjukt...
Var inte rädd att stå på dig, för de kommer säkert hävda att den ska vara låst och att du får låsa upp den mot en avgift när bindningstiden går...
Kan inte säga att jag är förvånad. Hade en SGS under lång tid, så att bli tagen bakifrån av Samsung är man ju van vid vid det här laget. Frågan är...
Du måste ha med * i början av kommandot, alltså *#2263#, sen väljer du alternativ 6 för att få 3G+GSM. För att slå på det igen använder du samma...
Du glömmer inte * då va? Om du bara "ringer" #2263# fungerar det inte. Vet inte heller riktigt varför man skulle behöva 4G för vanligt surf,...