Separera namn med ett kommatecken.
bara att du fixar Recovery Mod grej kommer inte på vad den heter nu.. äsch men du ska iaf göra en backup.. förstår dock att detta inte hjälper dig...
Ta dig en titt här,https://swedroid.se/forum/50039-rom-specifik-informantion-om-varje-rom-hjalp-till.html vet dock inte om svaret du söker finns...
Ska fixas, har dock svårt att hitta B9 för Ginger Stir Fry.
[Ginger Stir Fry Beta B19] - [UTwisted] Fördelar: Stabil som inåt helvete! och snabb, sjukt vad batteriet är bättre också. Nackdelar: Har inte...
är besvarat men tack ändå SaiBot " I DUNNO LOL "
kör faktisk B19, men tänkte på detta ZTE Apps Addon (replaces the improved alternatives) It contains ZTE Alarm Clock, ZTE File Manager, ZTE FM...
SaiBot hur är det med GSF addons? något du kan rekommendera att man ska installera? från [ROM][Gen2][ZTE-Gingerbread] Ginger Stir Fry - Android @...
nej det hade jag faktisk inte , men ska genast ta och göra det SaiBot tack åter igen, en postare i nöd!
Får bli Ginger Stir Fry B19 då jag inte hittar B20 för nedladdning
En sak till vad menar du med alla inställningar? jag överklockar inte min telefon ;) så använder knappt cyanogenmod inställningarna men behöver...
tycker CM7 buggar för mycket på min mobil, borde jag prova GSF ? :/
Jag gör en liten bump, för att åter igen söka hjälp av alla användare o höra era åsikter om fördelar, nackdelar av eran ROM, detta uppskattas...
Jag tycker det vore utmärkt om alla som kan vill bidra med en kortfattad text om den ROMEN du använder, fördelar, nackdelar PÅMINNELSE -...
nu blev jag fundersam när du säger att den är snabbare än CM7, någon som har lust att intyga det? önskemål: video på youtube med ZTE Blade -...
Citerar mig själv från en annan tråd; "Kör nu för stunden med GSF, och är mer än nöjd. Stabil som berget + så har den Gingerbreads "snabbhet"...
Hmm måste hitta en annan ClockWork verison först nu.. hade ju v3.0.2.7 samt CyangonMod 7 Edit: har dock en fråga till dig personligen Sailbot ....
clockworkmod recovery v3.0.2.7 har jag just nu, skulle uppskatta en länk till den då saibot, samt lätt det lite konstigt faktisk. edit: såg...
men låt oss säga att jag redan har ClockWorkMod recovery? vad kan hända om jag installera den igen?
Hej jag behöver hjälp angående några saker först och främst Rom Manager Det var så här jag installerade Rom Manager vilket jag ångrar men som...