Separera namn med ett kommatecken.
Känns som jag halkat efter i utvecklingen. Vad innebär Gen2 ? :3
Jag är hyfsat säker på att det krävs mer än en död pixel för att få den utbytt. Förmodligen 4-5 stycken relativt nära varandra. Åtminstone var...
Har precis fått hem mitt 32GB SD-kort och skärmskydd. Funkar prima skinka <3
Btw, uppgraderar du till Android 2.2 FroYo genom Custom ROM så kan du väldigt enkelt använda det som modem till datorn. Annars ska det finnas...
Det är hårdvaran i Blade som inte stödjer Flash, eller snarare Adobe som inte velat ge stöd för flash till just den hårdvaran. Det finns inget...
Om sidan kräver flash så kan du inte läsa den. Det finns inget flashstöd i Blade.
Det ska gå att använda den så fort du stoppat i batteriet så något är onekligen fel med ditt exemplar. :ehm:
Fan vad tråkigt. Har heller inga problem med samtalen. o_O
Att det inte finns en officiell FroYo lider inte den med Custom ROM av. Vet inte vilka skillnaderna skulle vara riktigt på en "riktig" ROM iofs,...
Min mobil fungerar hittills som en klocka. Har inte haft några som helst problem med den trots byte till Custom ROM (eller kanske pga detta???) :)
Helt klart värt att roota. Tror inte telianissarna märker något.
Tror det borde gå om du kör genom linux. Men jag är verkligen inte säker på det, har inte testat.
Den fungerar sjukt mycket snabbare efter man lagt in en Custom ROM baserat på FroYo 2.2 dessutom. Allt lagg man kan uppleva i stock-ROMen är i...
Korrekt. Smartson skrev att arbetsminnet(på 512MB) gick att förstora med 32GB Micro-SD och att svenska versionen har Amoled-skärm. :ehm:
Milt våld och vaselin är lösningen till allt ont! Eller kanske inte i det här fallet... Hursomhelst, det är ju ganska tight där för batteriet...
Tycker det är tvärtom. Precis efter att jag rengjort den är den oerhört sträv, men efter jag kladdat lite med mina feta fingrar så glider det på...
Det är inte något så enkelt som att batteriet glappar? Annars tror jag det låter som telefonen behöver lagas. Du har inte lust att testa en...
smartson säger även det här om mobilen: "Kapacitet: 512 MB arbetsminne – som kan expanderas till 32 GB med externt minneskort (Micro SD) 512 MB...
Kör alpha 3 nu och min mobil är som förvandlad. Den kunde gå riktigt långsamt ibland när jag körde Angry Birds. Nu är den åtminstone 2 gånger...
Utan tvekan.
Yep, samma inställningar som ovan och ett separat för MMS.
Tråden kan förmodligen låsas. Lyckades med 2-APN tricket. https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=289605&postcount=635
Har testat en del APN-inställningar nu och får bara upp ett meddelande om att det inte fungerar. Someone help? :(
Telia butik i Uppsala för den som är intresserad. De sa att de fått in 15 stycken i första försändelsen. :)
[IMG] Ursäkta felvänd bild :D
Jag har en Blade i handen nu!!!! :D:D Har dock ingen bra kamera för att bekräfta det hela. Men tro mig, jag har den nu :D Ska börja packa upp och...
Skitlång kötid, kanske bäst jag går istället. Om inte annat får jag mig lite motion. :innocent:
Någon som vet om de kommit till butikerna? Funderar på att ta en sväng på stan.
Otroligt bra. Jag vill så gärna att den finns i butik idag! :p
Seriöst, det där var bland det sjukaste jag läst på länge. o_O Ska vi sprida rykten nu om att exploderande Droids är vanliga? :p
Vad vinner man? :D
Det har i en tidigare tråd snackats om att det finns vissa modeller av Micro SDHC minnen (Kingston) som tydligen inte fungerar med telefonen. Jag...
För mig är iaf Multitouch ett tillräckligt bra säljargument för att köpa en Blade före X10:an. Tänk alla spel man inte kan köra på X10 och alla...
Det där med fallskador är lustigt. Ibland kan man tappa sin mobil och det låter som om den borde gått itu, men när man ser på den i efterhand har...
Oj, någon som har haft samma problem? Låter ju för en student livsfarligt att inte komma upp på rätt tid om morgnarna. o_O
Jag hade fortfarande lite hopp om att få se mobben idag. Att det ska vara så jobbigt att vänta! Julafton när man var ung all over again.
Har gått till butik och förhandsbokat (i.e. De ringer mig). Den här mobilen kommer bli min första Androidlur och jag är så himla pepp att mina...