Separera namn med ett kommatecken.
Ok :) jag hade läst FroYo recentioner som tyckte alla större apps går att flytta eller kommer att gå att flytta och, Asphalt 5 och såna spel...
inte märkt nått själv för har såklart Rootat :) den klarade sig hela 24timmar innan jag rootade den ;) men iaf, har inte läst om att detta...
Jepp Jepp, JIT Compiler [JustInTime] Det är förbannat fin kodning det :) Har skälv lekt med JIT på andra platformar, det är ryyysligt fina...
Roota eller vänta ett tag innan FroYo kommer och Du har möjlighet till 32GB!!! till appar ;P eller 4GB right out the box [med möjligheten att...
Mugen batteri / Seido, nonamne från expansys / Ebay. kan nog gissa vilka som är bättre än andra iofs. men även om man inte får hela 3200mAh så...
Detta är en viktig poäng som det verkar som många missat då inlägg som "inte nog med plats för appar!!" finns överallt även i nya trådar.. Ja...
Aoutch fy fan vad jobbigt grattis till turen dock :) Jag är fortfarande ur-nervös att tappa min Desire, fick den idag och skalet jag...
(första inlägget :) Hej Hej) Idag Fick Jag Min Desire! Så var väll dags att registrera sig här till slut. Beställde från Telenor's...