Separera namn med ett kommatecken.
Köpte spelet. Lite enformigt, men lyckades komma till Lv 21 och dödade 695 zombies. Körde med ett liv också.
| [calls] [calls_str][nl]| [msgs] [msgs_str][nl]| [mails1] [mails1_str] :)
Finns det folk som har fått inviter? Alltså att ge bort?
Tjena och vad kul att du gillade den :) För att få bort bakgrundsfärgen i Missed It: Gå in i själva appen, tryck Appearance(eller motsv. om du...
Ser fram emot kommande updates. :)
Jag köpte fullversionen, som sagt är det alltid trevligt att stödja svenska utvecklare :) Är svag för TD-spel och detta är riktigt bra, gillar att...
Som sagt, ser riktigt bra ut för att vara en mobiltelefon :)
Lockscreen [IMG] Homescreen [IMG] Jag gillar när det är väldigt simpelt och stilrent. :) Lockscreen WidgetLocker Minimalistic text Missed it!...
Underbart, tack för hjälpen!
Appen verkar riktigt bra. Men för att förtydliga: kan man bocka av uppgifter i widgeten? Alltså det blir inte så man flyttas till själva appen när...
Mobislenote var en trevlig app, men den hade ingen widget. I Gtasks kan man inte klicka på widgeten för att sätta uppgifter som klara, man blir...
Hallå! Jag letar efter en uppgifts(checklist, to-do-list, tasklist - kalla det vad ni vill)widget där man kan klicka i widgeten när en uppgift är...
Exakt, det är ju många som fått in den innan Tele2. Förstår inte riktigt det heller.
Nej, det var faktiskt inte den. Hittar den inte på Market nu heller så den kanske är borttagen.
Fick precis min SMS-avisering. Det känns självklart bra att jag äntligen fått den, men det är helt oacceptabelt att det ska ta så lång tid. Jag...
Jag beställde min den sista maj och får min idag(förhoppningsvis). Har väntat i en hel månad nu och varje vecka har de skjutit upp leveransen, så...
Skämtar du? Jag vill också ha någonting för att jag fick vänta.. När beställde du din?
Snabb market-sökning: Hotspot Toggle Annars kan jag rekommendera SwitchPro Widget
Gjorde en snabb sökning på market och hittade denna: https://market.android.com/details?id=com.spk.gbaemulator&feature=search_result Jag hade en...
Min var i Malmö vid 04 så det ser ju ljust ut :)
Byter från en HTC Desire Z, älsklingen gick sönder :'(
När beställde du din?
Jag menade den sista maj, skrev fel. Fick för övrigt ett mejl nyss om att de skickat den, sista gången jag beställer därifrån.
Ringde precis Tele2 och de sade att min telefon hade börjat behandlats igår. Jag beställde min den sista maj. Lite irriterad är jag ändå, tänkte...
Detta är riktigt dåligt. I början på förra veckan lovade de mig att jag skulle få mobilen i slutet på förra/början på denna vecka. Jag beställde...
Ser ju onekligen riktigt intressant ut! Att man dock inte kan spela mot AI är ju lite halvtråkigt, men förhoppningsvis är det någonting som...
Ser mycket intressant ut, ska genast testas!
Beställde min för ca 2 veckor sedan och den har fortfarande inte skickats. Tele2 skjuter också på det preliminära leveransveckan hela tiden, den...
Satt på bussen innan och missade totalt att det där var en länk! Tack, allt funkar prima nu! :)
Jag har visst v1.5.0. Hur får jag tag i 1.5.1?
Jag har samma problem, kör också DZ med stock ROM.
Har lite problem med Handelsbanken. Den kan inte hämta min kontoinformation och om jag försöker lägga till ett nytt konto står det "Unable to find...
Fixen jag länkade kräver tyvärr root. Om det finns någon annan fix än denna vet jag tyvärr inte :/
Du har alltså ett engelskt hårdvarutangentbord? Om detta är fallet så kan du ta en titt på detta: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=26289