Separera namn med ett kommatecken.
Nu så efter en massa läsande lyckades jag lösa problemet. Om jag hade läst innantill från början hade allt blivit mycket lättare. Det räckte i...
Har bestämt mig för att gå tillbaka till Standard Gingerbread i min Desire HD. Men stöter på patrull när jag ska uppgradera telefonen OTA. Jag...
Tänkte passa på att tipsa om att appen ShapeUp Club som har funnits till iPhone & Nokia en tid nu finns till våra Androider! I korta drag är det...
Jag har numera senaste CyanogenMod7, och använder Sygic GPS, kostar ca 200kr för Norden. Är väldigt nöjd med den, fungerar iaf bra i Sthlm och...
Löste ENG S-OFF genom att ta hem Desire HD Easy S-off en gång till och packade upp den i en annan mapp. Vips på fungerade det. Konstigt, men...
Testat, fungerade inte. Testat flertalet ggr, fungerade inte :( Fick lite senare efter att jag skrev, connection problem! (SD) och har...
Missade HD, det är en Desire HD jag har!
Försöker få HTC Desire one click ENG S-off! att fungera. Kör windows 7 64-bit, jag har nedgraderat mjukvaran i telefonen. Rootat. Startat one...
Japp, fungerade mkt bättre på mitt egna Wlan (25/1Mbit) än mina föräldrars (8/1Mbit) Ska testa Dolphin då och se om jag gillar den!
Nu när jag kommit hem och testat på mitt egna Wlan så är jag nöjd med plattan än så länge! Jag funderade på att köpa en dyrare för ca 4000, men...
Expert har den just nu för 799:- Testade lägga in 2st xvid filmer igår och titta på i sängen, fungerade alldeles utmärkt för film! Ljudet är väl...
Måste passa på att fråga innan jag köper minneskort, hur stora kort sväljer den här surfplattan? Var det 8gb jag läste någonstans, eller pallar...
Uppdateringen gick alldelse utmärkt när jag hade fått till det med drivrutinerna. Det blev twk006 firmwaren. Men jag tycker att webläsaren är nå...
Har nu suttit och kämpat i ett par timmar med att installera drivrutinerna för att kunna göra uppdateringen, men utan att lyckas... Trodde jag,...