Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Undrar om det är nån här inne som använder Motorola Atrix med Lapdock? Själv använder jag den dagligen, till att maila, sms:a, ringa och...
Hej! Allihop har haft min DHD i snart 2mån, absolut den bästa mobilen på marknaden. Och när betal appsen kom blev allting bara bättre. Har...
VILL BARA TACKA FÖR ETT KANON FORUM :D:D MED SNABBA SVAR OCH KLOCKRENA TIPS KÄNNS JÄV...T KUL ATT ANVÄNDA ANDROID OP SYSTEM KEEP UP THE GOOD...
Tackar ödmjukast för tipsen! Laddade ner Password safe for android, funkar kanon. H: Jari
Hej! Nån som har tips på bra apps för kontokortskoder, pinkoder mm. H: Jari
Tackar för snabba svar, vilket kanon forum!! Får synka med kalendern som är knuten till google, hoppades att man kunde saparera privat och...
Då var man här igen med fråga!! Hur synkar jag My calendar i google kalendern?? så jag får upp det i Google? Vore åter tacksam för snabbt...
Har använt HTC WM mobiler en och annan SE xperia ochså WM, 3st Iphone, Nokia senast N97, fick för mig att prova Android så jag köpte en HTC Magic....
Har precis köpt den vita, var lite skeptisk till en vit mobil. Men funkar utmärkt inga märken eller fläckar syns. Kan rekommendera den vita utan...
Det har löst sig, var inte svårare än att man väljer rätt kalender att synka mot. Som sagt är helt ny på Android. Tack för svar!! JR
Tackar! För ett väldigt snabbtsvar, kanonforum!! Bugar och Bockar.
Hur får man in rätt klockslag när man synkar mot google kalender, antingen blir det fel på mobilen eller i google kalender, får helt olika tider....
Tack för svar! Synkar det som man ska, men ser inte posterna på google kalendern. Är det nån inställning där man ska göra? Jari
Hej! Har gått över helt till Android efter många många år av WM, symbian, iphone mm mm. Funkar kanon men har ett litet problem då jag är helt ny...