Separera namn med ett kommatecken.
Jag är sugen, men BankID måste fungera, tror det blir krångligt att leva utan det för länge. Förra året började det fungera ganska snart efter...
Jag tar gärna en också
Fan.. Jag som sa att jag inte skulle mixtra med min Galaxy Tab (efter att ha brickat min Xoom), och nu har jag precis lagt in Overcome CWM och ska...
Jag tycker det fungerar bra hittills. Det är dock kanske inte det bästa om man vill ha plattan "stående", den är ganska instabil. Men eftersom jag...
Kör du standard rom etc? Beställde adaptrarna du länkade men har inte fått dem än? Dock fick jag hem mitt samsung book cover idag, och det...
Jag har båda versionerna av Tapatalk men jag orkade inte ställa in HD då jag inte riktigt tyckte den var bättre. Viss finns det skillnader men det...
Jag gillar egentligen standardlaunchern men Samsung verkar ha gjort nånting som gör den nästan obrukbar, den fungerade betydligt mycket bättre på...
Testar ADW launcher nu, har oxå stängt av animationer och nu flyter den på betydligt bättre. Sent from my GT-P7310 using Tapatalk
Nu har jag fått min galaxy tab. Beställde igår(tisdag) morse och betalar 49 för snabb frakt. Jag gillar designen på den, riktigt läcker. Den...
Jag gick oxå och väntade på Asus Transformer Prime, men eftersom den verkar vara lite för dyr för min smak (eftersom den saknar hd-skärm t.ex.) så...
Jag kör på samma taktik, vänta och se vad som dyker upp, man kan ju alltid hoppas att det kommer några plattor med högupplösta skärmar, till ett...
Jag tror tyvärr det lär dröja ett antal månader innan plattorna som presenteras i efter jul når oss konsumenter. Jag har varit sugen på en Prime...
Jag har oxå lagt in 3.2 på min US Wifi-only Xoom. Har bara märkt de sakerna du nämner än så länge, har dock inte kört så mycke då jag sitter på...
Jag använder mig av: Friend Me för Facebook Reader HD, Pulse, Feedly för RSS News360 för nyheter Sen kör jag ju webbläsaren till de flesta sidor,...
http://www.xoomforums.com/forum/motorola-xoom-apps/570-optimized-honeycomb-apps-list.html Under PRODUCTIVITY/OFFICE/WRITING APPS: finns en del...
Jag har funderat på det. Inte kommit så långt bara. Det kan nog dyka upp i någon ny uppdatering snart ;)
Ny version med popup-ruta för reminders. Detta gör att det blir lite lättare att inte missa när man kollar på telefonen.
Precis, kör man taskiller och dödar appen försvinner Notesen.. Finns inget jag kan göra åt det. Har fått några dåliga ratings för folk inte...
Ny version ute! Fixat reboot-buggen!
Det kan jag göra. Ska kolla under kommande vecka och se hur det blir. /Joen
Nu fick jag samma beteende på min Emulator (Fungerar på min mobil). Så jag ska felsöka nu så ska vi se om jag får upp en fix idag någon gång....
Hmm, det låter konstigt. Om du trycker menu och väljer default icon i configurations. Kommer den inte ihåg det då? Annars får jag kolla upp det.
Ny version igen, Custom Tider, Fler ikoner och Inställningar
Kan ju rekomendera min app Notification Notes. ;) Notification Notes
Ny version. Inkluderar påminnelser och sparar anteckningarna så de dyker upp igen efter omstart.
Kan ju meddela att för tillfället sparas inte notesen så om man startar om telefonen eller liknande försvinner de. Så lägg inga livsviktiga saker...
Har du någonsin kommit på någonting du MÅSTE komma ihåg till senare, men glömt det igen för att du inte har haft någonstans att skriva ner det....
Najs, nu fungerar min gps oxå. Har inte hittat några problem med denna, förutom de som lox skriver inte ska fungera.
Vad är egentligen skillnaden mellan denna och Kagudroid? Den nya versionen av Kagudroid kör oxå 2.1 sources, Lox har väl varit med och utvecklat...
Blev oxå av med min gubbe, fick börja om från början. (Dock inte så jobbigt då jag va lvl 10 eller någonting) Men min nya friendcode: 0792A
Jag här precis börjat testa det, min friendcode: 0797D
Jag körde scandinavian keyboard innan HTC uppdaterade romen for hero'n. Nu fungerar standardtangentbordet ganska bra, å ä ö finns visserligen inte...