Separera namn med ett kommatecken.
Du kan ha upp till 160 km radie så det borde räcka. Sen om du mot någon konstig förmodan skulle köpa premiumvarianten så kan man swipa runt lite...
Haha den var kul! ÅH perfekt! Jag tror som du att Tinder är störst just nu i aktiva användare i Sverige. Verkar ju aldrig ta slut på folk.
HAHAHA! Årets kommentar!
Tinder är ju sinnessjukt poppis just nu vet jag, någon här som använder den? Vad tycker ni?
Ett bra mobilspel för mig ska vara snabbt och utmanande varje gång man spelar. Jag gillar ordspel då de är lätta att göra om för varje spelrunda,...
Tja, någon här som testat det här spelet än? Funkar det för er eller är det buggigt? Anagram heter det, svinkul om man gillar ord och har bra...
Många företag som kör tävlingar på instagram nu har jag sett. Hittade bland annat hashtaggen #visasmsgrupp som verkar kul och enkel. Har ni några...
Jag vet inte riktigt faktiskt. Inte min sida, men det står väl? Du kan ju fråga hon experten i forumet där! Kram
Garanterat stress. Jag har haft samma sak, kolla in på www.stressklubben.se och gör ett stresstest och skriv här sen vad du fick för poäng så får...