Separera namn med ett kommatecken.
Inte mycket action här... :) Efter lite eftersökningar köpte jag en Moza Mini MX. Jag har bara testat lite snabbt, men den verkar fungera bra -...
Jag letar gimbal till min Xperia 5 II, men har förstått att det är flera modeller som fungerar dåligt ihop med Sony-mobiler. DJI-appen sägs inte...
Jag bytte också till Caseology-skalet för ett par dagar sedan och det är mestadels en positiv erfarenhet. Jag gillar inte riktigt den här sortens...
Hur är känslan i den svarta varianten? Jag gillar egentligen inte de "mjuka" TPU-varianterna utan föredrar hårdare skal, men det är svårt att...
Inga problem här heller. Köpte "tough case" från Casemate direkt. Supernöjd med telefonen. Har haft den i ungefär 6 månader.
Ibland går det inte att stänga av alarmet. I morse lyckades jag först när jag stängde alarmappen via funktionen som visar alla program som körs....
Det är verkligen ett fantastiskt erbjudande från Tele2. Jag är kund sedan tidigare. Lämnade in en tre år gammal HTC och fick betala 1863 kr för...
Jag har haft mycket problem med min när jag använder Runkeeper. Min gamla HTC One S strulade i princip aldrig, men min S4 (LTE+) låser sig och...
Jag beställde också det här bakstycket från Convena. Tog bara ett par dagar att få den trots att lagersaldo stod som "rött". Vilket lyft! Nu är...
Har också haft det problemet till och från. Provar med DanielC.se:s tips.
Jag kan inte minnas att jag hade installerat något särskilt och jag brukar vara ganska restriktiv med vad jag laddar hem. Den bara dog mitt på...
Samma problem här. Slutade med fabriksåterställning och blev av med allt innehåll som jag inte hade backup på, dvs. det mesta. :(
Jag har precis samma problem. Är nöjd med telefonen förutom just mottagningen. Får också ofta sms om missade samtal när jag har haft telefonen...
Jag köpte "barely there"-skalet från Case-mate i svart. Mycket nöjd. Sitter bra, ligger fint i handen och är hyfsat snyggt....
Grymma tips! Tack för hjälpen. Testade att stänga av "fast dormancy", men det är tveksamt om det har gjort någon skillnad. Haha! Det här är...
Tack för hjälpen! Testar factory reset och rengöring av USB. Om inte det hjälper får det bli reparation.
Jag har haft min S2 i ca tre månader nu, men kan inte säga att jag är speciellt nöjd. GPS:en tar evigheter för att låsa och jag har en rad...
Nu har jag fått fläcken även på min bytesplatta. Fick ju en ny eftersom min första platta drabbades nästan omedelbart. Nu tog det några månader......
Överväger att köpa en Mini Pro till flickvännen i födelsedagspresent. Den verkar helt perfekt för henne, men samtidigt verkar det vara ovanligt...
Jag fick det att fungera. Körde chatten genom Gmail och fick installera videotjänsten, men sedan funkade det av sig själv. Har du godkänt i både...
Det var lustigt... Sitter precis och meckar med exakt samma sak. Återkommer om jag lyckas lösa det.
Jag beställde min från Webhallen och fick den idag. Enligt Prisjakt var det bara Webhallen som hade den i lager och de hade bara en enda kvar, så...
Påverkar det batteritiden?
Ytterligare ett exempel. Mobile In | Line 6
Om det är något område där Android är hopplöst långt efter Apple så är det på ljudsidan. Jag som arbetar i pro audio-branschen märker det väldigt...
Precis så gjorde jag. Det fungerar utmärkt.
Tack för svaren. Jag är dålig på att förklara vad jag menar. Även om varken dator eller Tab har stöd för mer än 2.0, finns det anledning att köpa...
Jag har haft båda. Fick först en vit som jag lämnade tillbaka pga newtonringar. Nu har jag en svart. Jag föredrar utan tvekan den svarta. Framför...
Jag vet nog antagligen svaret på frågan redan, men kollar med er andra för säkerhets skull. Jag ska köpa ett rejält USB-minne för att flytta...
Jag köpte min från The Phone House. Lite dyrt, men det gick fort. Kom med posten dagen efter beställningen. Det här är ett måste-tillbehör. Grym...
Jag bytte min defekta Tab i Teliabutik igår. Den nya är svart istället för vit och materialet på baksidan känns annorlunda - föredrar den svarta...
Min har fått samma problem nu efter en vecka. Det har kommit och gått i några dagar, men nu verkar fläcken stanna kvar.
Jag ska ha den på flygeln när jag spelar pianobar. :)
Jag beställde den här istället. Får se hur den känns. Foldable Stand, Holder, Cradle for iPad, iPad 2: Amazon.co.uk: Electronics [IMG]
Finns det något ställ/stativ som både fungerar i vertikalt och horisontellt läge?
Ni som har hämtat. Är det säkert nu att den inte är operatörslåst till Telia?
Säljaren i "min" lokala butik sa att den inte var låst. Men Telia har ju haft fel förr...
Det är väl inte omöjligt att Samsungs säljare har demonstrerat någon funktion med penna som Telia-killen fastnade för. T.o.m. den officiella...
Vad är Pulse?
Butiken i Helsingborg hade fortfarande inte fått in sina första ex. Nu verkade de osäkra på när de skulle komma. I förra veckan var de bombsäkra...