Separera namn med ett kommatecken.
Nä, men deadlinen var ju igår och det tar nog lite tid att sortera igenom alla anmälningar ;)
Kul idé, helt klart intressant!
Vore kul med en invite! edit: tog bort mailadress Tack för inbjudan Urban!
Det funkade! Stort tack för hjälpen!! Jag behövde inte ens gå såpass långt som att roota den :) Det här kan jag konstatera: * USB-hubben verkar...
Bra länk! Det skall jag testa så fort jag kommer hem!
Ok... download mode funkar faktiskt så nu har jag lite hopp iaf.
Hej Försökte uppdatera min Samsung Galaxy S II igår. Tyvärr misslyckades det ordentligt. Mitt i överföringen till telefonen bestämde sig...
För er som använder wifi kan det vara värt att känna till Firesheep som gör det lätt för folk att "låna" andras konton. Börjar närma sig 1,5...
Frågan jag skulle ställt är väl kanske om appen har tillgång till att ta en överexponerad och en underexponerad bild som den kan sätta ihop till...
Har något 2X-ägare testat om Pro HDR funkar? Noterade att beskrivningen varnar för att LG-telefoner kanske inte är kompatibla. Pro HDR på...
Har något Arc-ägare testat om Pro HDR funkar? Noterade att beskrivningen varnar för att SoE-telefoner kanske inte är kompatibla. Pro HDR på...
Jag är intresserad så om du inte gett bort den redan tar jag gärna den.
Jag vet inte det jag... hade de inte varit så öppna tror jag inte de fått en sådan "fanbase" utan jag tror snarare att många hade trott det varit...
Ser grymt bra ut. Tack för tipset! Tog två direkt :)
Det var mycket bra att få höra jämförelsen mellan någon som sett både Kindle och Adam. Jag har varken sett en e-ink eller PQi-skärm, men det skall...
Jag har varit sugen på att köpa en Adam för att både få en kapabel tablet och en e-boksläsare där jag kan läsa lite Kindle- och PDF-böcker. Hur...
Aha det visste jag inte. Gott att höra! Har bara sett honom nämna iPad på twitter så trots att han är java-utvecklare var jag rädd för att han var...
Håller med... misstänker att pendlingen till jobbet kommer att kännas lite kortare :) Nu skall jag bara inhandla en telefon som är lite vassare...
PC Gamer (US) tog också bara upp iOS-versionerna av någon anledning... och då sitter det ändå en hel del folk på Future US som har Android :(
Coolt. Flyter det på bra på Galaxy S?
Det här kan bli farligt ;)...
Hade det inte varit för Pixel Qi-skärmen så hade jag nog hoppat den här, men det lockar väldigt mycket att kunna använda den ute i solljus på...
Jag är inte med på listan över folk som får möjlighet att beställa, men jag hade också varit tveksam med tanke på vilken konkurrens det blir på...
Nästa beställningsomgång närmar sig:...
Jag har hört att Eden inte är suveränt, men är det så dåligt att man måste roota den det första man gör? Förresten... tappar man garanti etc....
Sweet! :)
Hehe... rätt kass förklaring, men jag antar att det är bättre för de att säga så än att berätta den verkliga ;) Tack för infon :)
Låter bra. Var själv sugen på den eftersom det skulle vara trevligt att inte bara kunna spela och surfa utan även kunna läsa t.ex. e-böcker ute i...
Perfekt att leka med i helgen :) Beställde du en med PixelQi-skärm?
Jupps... och de är dessutom rätt så öppna med vad som händer i sin blog. Sånt är trevligt att se.
Det kanske ni redan vet, men jag såg på deras blog att de hade problem med en leverans; "We could not have expected the accidental damage of the...
Det tog ca 30h för den att ladda ur och nu funkar den igen...
MW600:an har funka mycket bra i några veckor ändå till idag. Laddade den under natten och efter ca 15 min lyssnande på morgonen LÅSTE sig. Har...
Skulle tro att du får en mycket bättre upplevelse av ett nytt BT-headset isåfall. Jag har inte upplevt några sådana problem med MW600:an. Iofs så...
Har märkt att den mobila datatrafiken G/3G/H ibland lägger av efter att jag har haft igång wifi för att synca podcasts under natten. Dagen efter...
Jag köpte en Sony Ericsson MW600 för några veckor sedan. Sedan dess har jag använt den flitigt till både min gamla Hero och sedan ca två veckor...
My Tracks är riktigt bra! Har använt det några gånger när jag varit ute och cyklat och syncat upp det till Google Maps sedan. Sökte länge och väl...