Separera namn med ett kommatecken.
För att köpa Juice SSH Pro krävs att man avsäger sej ånger-rätten. Tror nog inte att jag testar i varje fall. Tack ändå för tipset.
95 kronor för Pro-versionen av Juice SSH känns lite väl mycket bara för att testa om det fungerar att använda deras port forwarding. Fungerar det...
Nej. Det kommando jag skrev fungerar på Arch Linux och Ubuntu men inte på Androids Termux. Jag provade hursomhelst ditt föreslagna kommando men...
Hej Swedroids medlemmar. Hur jag än gör så tycks det aldrig fungera. exempel med Termux: ssh anvä[email protected] -L 8080:localhost:80...
Köpte just min första Bluetooth-baserade tracker, Tile Mate 2020, med utbytbart batteri. Tile Mate (2020) (Bluetooth-trackers) Äntligen behöver...
Den kabel som användes vid laddningen visade sig vara boven i dramat. Det är en micro-USB-kabel med micro-usb till usb-c adapter. Användes en...
Jag har gjort en app som rapporterar laddstatus och laddnivå till en smart-home-server som i sin tur sköter på- och avslagningen av en...
Det fanns inget av nytta där. Tack för tipset dock.
Hej alla, Jag köpte mitt första Bluetooth-tangentbord. Att koppla ihop det med min Android-enhet fungerar tillfredsställande, nu går det att...
Läs gärna om batterisnack med källor till vetenskapligt material.
För något år sedan lade jag faktiskt just det som ett förslag till utvecklarna av Android på deras bugtracker. De avfärdade idén direkt. Får se nu...
Oj, enligt upphovsmakarna av AccuBattery kan man utöka batteriets livslängd med ytterligare 200% om man laddar upp till bara 80%. Tack för tipset.
1. Ladda inte över 80% 2. Undvik snabbladdning, använd en laddare med mindre kraft. Görs ovanstående ska batteriets förväntade livslängd öka. För...
Inte heller fungerade apt update. Eftersom felet visst var begränsat till Termux räckte det med att avinstallera appen och installera den på nytt,...
Hej alla glada, Har en Samsung Galaxy S9 Plus med nuvarande senaste uppgradering. Körde "apt upgrade" i Termux men fick felmeddelande som nedan:...