Separera namn med ett kommatecken.
Erbjuder 0.69 BTC kan mötas upp i Stockholm
Okej då drar jag mig ur. God jul :)
Budar 2700kr! Träffas gärna idag i Stockholm om det är möjligt för dig :) Har du kvar kvittot?
Hej! Är intresserad, bor i Stockholm och kan mötas i helgen :) Försöker titta närmare på bilderna (speciellt nr 3) men de verkar vara trasiga....
Jag fick precis en invite som ej kommer spenderas av mig, är inte särskilt aktiv här på forumet så lägger ut den i klartext. Enjoy :)...
Robots in Motion med Philter Ganska okända men mysäventyrliga på ett sätt <iframe...
Tack för tipset om smash the past, har nu skickat in mitt eget bidrag. Jag lyckades tappa min G2a i marken igår och nu fungerar inte den övre...
Har inte fått en enda repa på min G2a än så länge. Har den alltid i sin enskilda ficka, dock glider den mot en såndär popnit på jeansen som är...
Cyberphotos VD både mailade och talade in ett röstmeddelande till mig dagen efter det tidigare mailet och var väldigt mån om att berätta att det...
Jag såg på cyberphoto att dom hade utförsäljning på en LG G2 för några hundralappar billigare än alla andra. Läste lite i beskrivningen där det...
Sladden har anlänt så här kommer min update: Körde ICS official update saken med FlashIT och lyckades köra en factory reset. Startar nu om...
EDIT: Oj postade i helt fel tråd. Tack för den här posten, lyckades un-bricka min razr!
Väntar fortfarande på att kablen ska dratta ner i brevinkastet, kommer garanterat att uppdatera er när jag har fått den. Leveranstid 7-14 dagar...
Gör precis som han säger men kommer bara till den understrukna raden innan mobilen går tillbaka till Invalid Flash Mode skärmen. [SPOILER] Så...
Står att jag har för lite batteri hela tiden, får ladda mobilen i några timmar och försöka senare. Tack för ditt tålamod ASR
Jag testade den första och det fungerade inte, såg ut så här [IMG] Ditt andra inlägg länkar till en guide men själva download-länken i den...
Det verkar inte fungera över huvud taget. Så här ser det ut innan jag startar själva programmet [IMG] När det är klart [IMG] Har jag förstört...
Tack för snabbt svar, kör nu och återkommer med resultat.
Hallå! För några timmar sedan tröttnade jag på att motorola aldrig släpper ICS i norden och försökte ta saken i egna händer men då uppstod...