Separera namn med ett kommatecken.
Det verkar som att Tapatalk har slutat att fungera. När jag försöker titta i forumet via Tapatalk får jag nätverkstekniker, men det funkar on jag...
Papperskorgen hittar du via "mina filer" / "analysera lagring"
Har du kollat papperskorgen?
Jag har också testat och jag märker inte heller någon skillnad mot om jag drar högst upp.
Mikrofonen till mitt aux headset funkar inte med usb-c -aux adapter. Jag hör de i andra änden men de hör inte mig. Jag har testat med en enhet...
Ja, Facebook messenger. Jag delar i FB och väljer dela via messenger. Efter att ha valt 5 stycken blir resten grå, så jag får backa ur och dela om
När vi vill dela biler eller inlägg via messenger, blir antalet delningar begränsat till 4-5 stycken att dela med. Finns det någon inställning för...
Hej. Kan man enkelt avaktivera Bixby?
Tack för tips. Jag testade också fyuse. Fick inte djupet i bilden, men däremot snyggare färgåtergivning. Jag testade att spara bilden lokalt via...
Hej, Går det att ta 3D foton med Galaxy S9? Eller finns det någon bra app för det? Jag vill ha det djupet i fotona som 3D ger. Mvh Sabina
Hmmm. Jag hade råkat stänga av WiFi. :) Så nu funkar det som det ska. Skumt bara att man inte får en varning om det istället för att...
Hej, När jag försöker ladda ner appar så hänger det sig. Det står att den installerar hur lägne som helst. Jag har provat att starta om telefonen,...
Hej Någon som vet om S-voice kan användas på svenska? Jag kollade i settings och svenska fanns inte med som val. /mvh Sabina
Lite sen kommentar på tråden :) men jag har oxå haft problem med detta (tills jag läste hänglås' inlägg) Jag fick skivomskaget på senaste låt jag...
Uppdateringen hade ställt om min väder widget till automatisk uppdatering. När jag ändrade till manuell blev batteritiden bättre Skickat från...
Jag är oxå nöjd efter uppdateringen. Jag laddar min telefon varje natt i vilket fall så att batteriet laddas ur snabbare är inget problem. Och jag...
Jag hade oxå samma problem. Lösningen för mig var att i inställningarna hade volymen för meddelanden åkt ner i botten.
Tack jogge för svaret. Det blir nog en tur till Kjell & co efter nyår. Jag brukar ha min S3:a i en armväska, när jag tränar, så det borde funka...
Hej Jag skulle vilja köpa mig ett pulsband till min S3:a. Som funkar ihop med träningsappar. Någon som har tips om något som funkar bra med...
Jag har Halebop. Det är snyggare layout och en del nya appar, som jag inte hunnit bekanta mig med ännu.
Jag fick meddelande i min S3:a att det fanns en ny programvaruuppdatering. Jag har installerat den och det enda problem jag har haft så här långt...
Bra tips i den här tråden. Kan man ta backup på hur alla skärmar ser ut.Jag har strukturerat upp mina appar i olika mappar och vill gärna slippa...
När jag pratar i telefon har det hänt ett par gånger att den jag pratar med inte hör mig eller hör mig hackigt, men jag hör den andra tydligt. Jag...
Ja, webläsaren funkar. /Sabina
Hej, Har försökt koppla upp min Xperia Mini Pro som modem. Jag testar både med WiFi och USB. I bägge fall har jag full kontakt mellan dator och...
USB sladden sitter i som den ska. Jag har kontakt mellan dator och telefon, men inte från telefon ut till internet. Kör jag med WiFi uppkoppling...
Min Xperia Mini Pro har oxå bytt ringsignal av sig själv några gånger. Den vibrerar dock inte. Däremot har jag haft ett annat problem: Att den...
När jag har bluetooth head-set ihopparat med telefonen hörs ringsignalen endast i headsetet och inte i telefonen oxå. Jag sitter inte med...
Tack Jag har rensat lite appar och gjort en fabriksåterställning och detta alarm har inte kommit tillbaka :) /Sabina
Jag har inga schemalagda alarm som är aktiva. Detta larm hoppar igång olika tider varje gång. Jag har inte tänkt på ifall det är något i...
Ibland hoppar ett alarm igång på min Xperia Mini Pro. Det är inget alarm som jag har ställt in och jag hittar inte vad det kan vara för alarm. Jag...
Hej, Jag har testat men får det inte att funka. Jag får ingen internetkontakt mellan telefonen och internet. Jag har bockat i USB i Inställningar...
Jag har samma problem. Och jag har Halebop rubbet. Jag får inte alltid tillbaka anslutningen efter omstart. Det kan ta timmar efter omstart innan...