Separera namn med ett kommatecken.
Hej Har exakt samma problem troligen. Sökte på google och det kan bero på att batteriet är svullet, så kolla upp det. Mitt är svullet iaf.
Tappade ju mobilen i asfalten för två månader sen ungefär. Så skärmen är rätt rejält sprucken och så, men touchen funkar perfekt trots detta. Det...
Svar skulle som sagt vara rätt schysst. Hoppas någon vet något.
Som rubriken säger. Fruktansvärt irriterande. Inte heller förutser den rätt kommande ord heller. Vet inte varför eller hur det blev såhär, men det...
Det går oxå att ta screenshot om man trycker på och håller in stäng av-knappen och hemknappen samtidigt
Tack för ett trevligt svar. Jag hittar den mappen, men jag ser inte filmfilerna! Ser bilderna men inga filmer!
Jag löste det nu genom att gå in på dropbox och ladda ned filmen därifrån, men är det det enda sättet?
Jag vill föra över filmer från mobilen till datorn, men jag hittar inte filmerna, bara bilder. Använder "utforskaren" eller vad man säger för att...
Grymt!
oj arg! pajas.
ta hälften av pengarna du tänkt lägga på S4:an och skänk dem till välgörenhet istället tycker jag
Samma här, ska chatta med Tele2 om någon minut, står i kön nu...
Mer än en månad sen tror jag!
Fick SMS och mail för en timme sen om att den var skickad, när tror ni den kommer? Beställde med abonnemang från Tele2.
Jag sitter med min Galaxy S1 som stänger av sig själv tre-fyra gånger per dag, vill ha S4:an nuuuuuuu!!
Har oxå beställt via Tele2, någon som vet om man får den runt 26:e-29:e eller om det tar längre tid?
Man kan vara utomlands, nätet kanske inte fungerar, finns många fördelar med FM-radio!!
Nu har Inet.se släppt ett lika bra erbjudande som ni, ska ni inte svara och sänka ert erbjundande med ett par hundralappar eller..? :)
Hur länge kan man avboka??
Jo det tror jag nog också. Det som jag tänker på är väl att S4 har just nu ett bra pris hos Cdon och att jag känner att jag vill passa på innan...
Okej, bra svar :) Jag går sällan på konserter (typ aldrig), det var mer för fotbollsmatcher tänkte jag. Men det är väl lite samma sak där :) Jag...
Okej tack så mycket, ska tänka på hur jag ska göra :)
Tusen tack för det snabba svaret :) Dock undrar jag lite om det sista. Vad är UI och vad är TouchWiz? Är mobilen dålig eller? Hade isf inte...
Hej Jag funderar på att antingen köpa en S3 eller S4. Det jag tycker är viktigt med mobilen är att jag vill kunna filma på fotbollsmatcher med...
okej, och jag vill ha den så fort jag kan till så bra pris som möjligt, men då är det alltså inte värt att vänta nån månad extra.
Tack så mycket!
Okej. Hur tror ni prisutvecklingen kommer se ut de närmsta månaderna? Hur länge måste man vänta för att få den ännu billigare? ungefär alltså.
Tror ni någon kommer erbjuda den billigare än 5490?
Tack för hjälpen, men jag gjorde fel.
Tack så mycket Henke :cool: :cool: =D =D =D
Samsung Galaxy S här. Jag får hela tiden upp det här meddelandet: "Tyvärr! Processen com.google.android.gms för programmet Google Play...
Jag kan inte. Det står såhär när jag går in på samsung Galaxy S-kategorin: Regler för att posta Du får inte posta nya ämnen Du får inte posta...
Jag registrerade mig nyss men har ju aktiverat och sånt
Varför?