Separera namn med ett kommatecken.
Om några månader är det jag har hört. Jag tror också ICS kommer göra underverk, det är Honeycomb som segar ner plattan i nuläget
Flasha in virtuous nu så jag får kika på det sen :D
Om du står vid hemskärmen kan du trycka på alternativ -> Launcher Settings och sen avaktivera Hi-res graphics. Jag tyckte att det blev betydligt...
Upplever precis samma problem. Det händer nästan varje dag, vet inte vad det beror på.
Jag använde mig utav följande guide för att roota min: http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=HTC_Desire_Z:_Rooting
Har exakt samma problem som dig, frågan är om det har något att göra med att jag uppdaterade telefonen till senaste versionen...
Fick det här svaret från supporten idag: Thank you for your email to HTC. Our technical team are a wear of the problem and are working on a...
Är otroligt nöjd med min Desire Z. Från att ha gått ifrån symbian till android är bara det en enorm skillnad. Men gillar tyngden i telefonen...
Har skickat iväg ett mail till htc support, får se när jag får svar. Håller med om att vi borde försöka framföra ett gemensamt klagomål till htc...