Separera namn med ett kommatecken.
Det är också en bra ide. Vi ska försöka fixa till en inforuta som visar lite blandad information kring appen. Storlek blir ett bra tillskott, har...
Jag gjorde det där som en placeholder. Precis när jag satte mig ner och skulle börja mecka med en ikon blev det istället dags att fara till BB!...
Har nu lagt ut en recension på en betalapp. Vi har också ordnat så att en ikon till höger om rubriken markerar om appen är gratis eller betal...
Tack för din uppskattning! Vad gäller betalapps vet vi inte riktigt hur vi ska göra. De flesta av oss som skriver är såpass insatta att vi...
Använd sökfunktionen. Samtliga recensioner börjar alltid med appens namn. Funkar inte det bra får vi helt enkelt se till att ha en sida som listar...
Det är faktiskt ingen reklam. Det är en slider som visar av oss utvalda appar med en bakgrundsbild och lite text från recensionen. En av de...
Kul och tack, bernard! Vill återigen passa på att be er läsare på sveriges bästa forum om feedback. Vad saknas? Ska något tas bort?
Jadå det kommer bli bättre och bättre. Vi har bara funnits i någon vecka och vi har lite över 35st än så länge. Ju fler tips vi får (och om några...
För några månader sedan funderade jag och några vänner på det här med apps. Att hitta en app är inte alltid så enkelt med tanke på den djungel av...
Jag har min Hero inställd på "Automatic". Tar man bort det och väljer manuellt verkar det som samtliga tidszoner är 1h fel. Helsinki tex står det...
Jag använder min extremt mycket och den håller från 7 till strax efter midnatt. Det sköna är ju att den har mini-usb så det går att ladda den vid...
Troligen skippade han att lägga in sina uppgifter för google-kontot vid första uppstarten. Då får man tyvärr det här felet. Mig veterligen är...