Separera namn med ett kommatecken.
Jag upplever min som bra överlag. Har iofs bara en gammal iPhone 4 att jämföra med! Är hur som helst himla nöjd med mitt köp. Hade med den vid...
Dagens batterirapport: Jag laddade min från nästan helt tomt batteri till 100% på drygt 2½ h idag. Drog ur laddaren vid ett i eftermiddags, har nu...
Är det någon av er som fått er ZR som vet om den fungerar ihop med en trådlös PS3-kontroll? Funderar på att köpa en kontroll, men vill veta först...
Min mobil var halvfull när jag fick den. Fixade en massa med inställningar igår som sagt o testade kameran. Sedan till sist var jag klar att få i...
Och ja just det ja, trodde inte heller laddningsdockan medföljde. Tur att den inte fanns att beställa än för då hade jag antagligen hunnit göra...
Hämtade min i eftermiddags hos Audio Video i stan. Känns mycket bättre denna gång! Tror jag har hittat rätt mobil att byta till från min iPhone 4!...
Hämtat den än? Hur är den jämfört med SP? Har kikat på SP också nämligen! :p Världens veligaste är jag ibland tror jag... Men får bli ZR, verkar...
Låter fint! :) Köpte en annan mobil i vår utan att testa den först och det var ett riktigt misstag... Flera saker blev fel! Så denna gång tänker...
Det enda jag vet är att min lokala Audio Video-butik får in den på måndag som det ser ut. Antar att de flesta butiker i samma kedja får in den...
Hörrni, nu börjar ZR trilla in i nätbutiker! Då dröjer det nog inte länge förrän den finns ute i fysiska butiker. Ska iväg och kika på den innan...
Ignorera.
Ja... Vi får se om jag behåller den i flera dagar till... Jag är så van vid iPhone men har ändå bara haft min 4:a i knappt två år! Ska se imorgon...
Har en fråga... Har haft min One i ett par dagar nu och känner mig så fruktansvärt bortgjord. Jag är så van vid min gamla iPhone att jag inte vet...
Ett litet tips, som antagligen de flesta av er redan märkt men... När man har slagit på tyst läge, så kan man trycka på volymknapparna för att...
Tjohooo! Min finns att hämta ut nu, fick sms-avi! :D
Äntligen! Nu är den sorterad i Örebro. :)
Enligt tester så blir det repor på metallbaksidan av kniv men inte av nycklar. Såg på youtube!
17:09 Sorterad i Stockholm :) *tummen upp*
Åååh nu äntligen skickas paketet när som helst, halleluja! Står "Elektronisk förhandsinformation mottagen" på Posten. :) Hoppas nu bara att inte...
Äntligen, TACK!!! Ser fram emot att ha mobilen på måndag eller tisdag.
Såg det med för en stund sen. Så jag ringde och frågade om dessa ska ut i butik eller om de ska skickas till folk. Hon svarade att bara en butik...
Nej de säger att det tar tio dagar att makulera min abonnemangsförlängning hos dem. Så länge måste jag vänta efter avbeställning innan jag kan...
Men det kunde de väl för farao ha kläckt då! Ska de räkna in fysiska butikers beställningar till nätsaldot så kan de informera om det. Och då ska...
Näe, FY FAN! Ringde TPH nu och NEJ jag får minsann ingen mobil skickad idag heller för de TOG SLUT innan det blev min tur! Hur det kan gå till när...
Haha, ja man kan ju undra... :p Tja har man bestämt sig och beställt blir man ju putt av att aldrig få mobilen... Hade gärna beställt min...
Ja det börjar kännas så! Skumt... Och irriterande. Vet inte om Toni är sjuk eller ledig, skrev till honom tidigare idag men har inte fått svar.
Chatten som nyss avslutades på TPH... "Välkommen till kundtjänst. Du talar nu med Nicklas Hur kan jag hjälpa dig? Nicklas: Hej Du skrev.:...
Aha, men då stämde nog det de sa till mig iaf. Men att mobilerna oturligtvis nog tog slut innan det kom till din tur... Sitter som på nålar här...
Jaså? Vilken leverans menade de då och när sa de detta? Leveransen jag frågade om var den från i måndags, då sa de att de hade fått fler telefoner...
Jag skulle fått min skickad från TPH i förrgår (var bland de 17 första på One där då) men bara 2 blev skickade då eftersom de hade halvdag. Så de...
Ni som fått mobilen... Vad är det för laddkabel som följer med? Är det sådan där man kan ta loss en usb-del från kontakten som ska in i väggen, så...
Hmm...Trots att TPH ska ha stängt idag (tror jag iaf, eftersom alla (?) andra har det och iom att de sa att min skulle skickats igår eller...
Ok, ja då är du antagligen tätt efter mig i kön. :) Hoppas de får iväg dem på torsdag nu då och att frakten går snabbt så vi kan leka med lurarna...
När beställde du? Jag beställde för exakt en vecka sen när de hade i lager. De tog slut innan min tur så fick ingen då. Fick veta att jag var...
Nej, de har iaf sagt till mig att det enda man får är en avi när paketet är framme. Sms-avi skulle jag få. Men jag ska gå in på chatten på torsdag...
Min hann inte skickas idag... :/ Får hålla tummarna för att den skickas snabbt genom Sverige och fram till mitt utlämningsställe så jag kan greja...
Njae, till mig sa de att min skulle skickas antingen idag eller på torsdag (beroende på hur mycket de hann med idag iom att de kör halvdag). Så...
Htc Sverige skrev nyss såhär på facebook: "De första leveranserna av den svarta HTC One beräknas anlända nästa vecka. De kunder som förhandsbokat...
Finns i lager! Fick det bekräftat av Toni här inne som jobbar där att de har fler på lager än som är bokade. Skynda! :D
Håller med! När det blir så känns det fult...