Separera namn med ett kommatecken.
Jag har samma problem som du. Har också Moto G3. Mina andra enheter funkar.
Om jag tvingas köpa en ny telefon för att LG inte fixar ljudbuggen så blir det knappast en ny LG. Men jag har inte gett upp hoppet än.
Något liknande hände mig härom dagen. Jag startade om mobilen och nu är det bättre. Händer det igen tänker jag börja starta om mer regelbundet.
Jag upplever samtalskvaliteten som sämre med min LG G2 än med min gamla HTC One X (även om själva volymen går att skruva upp högre i G2). Jag hör...
Jag fick hem LG G2 för några dagar sedan beställd på sibas rea. Hitills är jag helnöjd. G2 slår min gamla HTC One X i batteritid mer än dubbelt...
Verkar lite konstigt att HTC One X hamnar så högt upp. Själv kör jag energisparläge men får inte särskilt hög skärmtid med den telefonen. Men...
Såg nyss att en del på xda säger att Nexus 5 har en väldigt ljusstark skärm. Enligt samma folk på xda går GSMArena testet till så att skärmen...
En sak som jag stört mig på med min nuvarande HTC One X är just batteritiden. Och Nexus 5 verkar inte vara så mycket bättre på den punkten. I...
För mig lutade det åt en Nexus 5 tills jag såg batteritestet från GSMArena. Hade LG varit bättre på uppdateringar vore G2 ett givet köp. Jag får...
Batteritest från GSMArena: http://blog.gsmarena.com/nexus-5-grinds-through-our-battery-test-routine/#more-57424
Utifall du har en DIR-655 från Dlink så kan senaste uppdateringen från hemsidan för Dlink lösa det. Detta enligt xda-tråden:...
Kan man stänga av LTE på något enkelt sätt när man inte behöver det (utan att knappa in någon specialkod eller liknande)? Är sugen på LG G2 bla...
Sjukt. Kontakta ARN om du inte kommer vidare på något annat sätt. Kanske finns en lokal konsumentvägledare som kan hjälpa till?
Funkar GPS bra för er utomhus och inomhus? (såg att en del på xda haft problem med det) Är sugen på att köpa en LG g2 eftersom min HTC one...
Var på mobilen ska jag trycka? Är nybörjare på sånt här... Jag har fått mycket sämre wifi. Nyss var det så illa att jag stod bredvid routern utan...
Jag blev osäker när folk på xda jämfört med en htc One x och säger att XZ har sämre färgåtergivning. Om det är så hoppas jag att det är mjukvaran....
Såg att personen inte bläddrar med fingret i videon. Konspiratorisk som jag är undrar jag om telefonen var för varm för att applicera fingret ;)...
Jag skaffade en s2 lte nyligen för att använda som 4g modem och 'hemtelefon' så det här vore en glad överraskning. Har letat febrilt på nätet men...
Stamina mode låter lovande. Lutar åt att jag köper xperia z av de mobiler jag väljer mellan. Någon som vet om eco mode är implementerat på xperia...
När väl batteriet är inkört undrar jag om du kan testa hur Eco-mode påverkar batteritiden (tror mobilen kör med färre kärnor då).
Här Tele2 fixat det här än? Tänkte köpa en s3 LTE så småningom.
Jag är väldigt nyfiken på batteritiden, speciellt med LTE påslaget? Finns det något enkelt sätt att slå av LTE om man tillfälligt vill köra 2G/3G?...
Om Motorola släpper en telefon med LTE anpassat för svenska frekvenser kommer jag köpa den direkt. Jag gillar bland annat Motorolas attityd vad...
Jag har också JZO54K. För närvarande håller jag på att brevväxla med supporten på ASUS. Jag skriver i tråden om det leder till något vettigt.
Samma fel här. Köpt på inet i fredags. Finns det hopp om att de släpper en fix så småningom eller måste man flasha om den själv? Jag har inte så...