Separera namn med ett kommatecken.
Fick stanna mejl precis... Finner inte ord. Sämre promo har jag aldrig varit med om. Skrämmande att folk skriver att det varit liknande andra år.
Pratade med Google via deras ONE chatt. De tog noll ansvar och kunde inte hjälpa. De verkade inte bry sig utan hänvisade allt till Opia....
Fortfarande inte hört ett knysst efter senaste samtalet till dem. Mejlade dem, men inte fått svar där heller. Börjar nästan tvivla på om det...
Jag ringde och pratade med deras kundtjänst. Fanns ett nummer på claim sidan. Förklarade att.jag var bland de första att trycka igenom det, den...
Claim 27/10 01:02, godkänt per omgående. Pixel Watch Telenor Inte hört ett smack därefter. Inget i PostNord appen. Så baserat på tidigare svar...
Uppdatering 2. På plats hos Forward2Me i Tyskland och registrerad i deras system, samt att jag nu bokat frakt till Sverige. Shipping DPDPL...
För att förtydliga. Inga problem än så länge. Paketet ligger hos Forward2Me i Tyskland 2 dagar innan beräknad ankomst av Google. Beställd 11 nov,...
Beställde en 6 PRO Svart från Google Store DE till Forward2Me utan några problem. Valde standardfrakt från Google.
Fick tillbaka min mobil från reparation, fungerade utmärkt i batteriavseende, dock så verkar de ha förstört eller påverkat LTE antennen. har bara...
Sådär, då har jag skickat in min med för reparation. Dog oftast vid 20% men alltid under 30% var riskfyllt område. Köpte min på Halebop, så var...
Lovade ju att jag skulle ta en bild på en stor stark när jag fått den, men i ren eufori, och för att stämma in lite mer bland lantisarna man numer...
[ATTACH] Bomber och granater, den har anlänt. Må människorna på jorden tillfälligt komma till fred, så jag kan öppna mitt paket i lugn och ro!
Din kommer också komma fram imorgon =) Imorgon blir det till att kamma mustaschen, kleta in lite brylkräm, ställa ölen på kylning och sen bege sig...
26 nov kl 19:53 Jönköping, Sorterad Jag kommer ha den imorgon, förhoppningsvis! =)=) Den åkte alltså rakt förbi Växjö under kvällen :O så nära...
Om det skickas med postnord (fd, posten) så är det så iallafall! Går alldeles utmärkt att gå till ditt postombud och hämta ut den då, vågar inte...
Verkar som Halebops lager ligger i kalmar?! isåfall =)=)=)=) 1h bort
Bara till att be om kolli id så ställer de en kontrollfråga!
jag blir autodirected till postnord.se när jag skriver posten.se Edit: ahh går man via google och skriver posten.se spåra paket så kan man lirka...
min hittar jag inte ens på postnord.se, för posten.se finns inte längre?`
Underbart, har det nu med =) dock är den inte registrerad än så misstänker starkt att detta blir ett fall för måndagen att lösa!
Hur gjorde du? ska börja nu!
yääs =) min med .dax att fiska kolli id
Helveteeee trodde du hade fått ett mail om att dem skickat det.
Det är nog en bra beskrivning. Nåväl nu får vi väl se om Halebop fraktbolag förmodligen stackars svältande Kineser, som tvingas gå med dem hit...
Haha deras kundtjänst är skrämmande dålig. kommer aldrig ha att göra med Halebop igen. Får väl se mina 710 kronor i rabatt på att jag lyckats...
Halebop är förövrigt överhuvudtaget ej intresserade av att kompensera sina kunder på något sätt!
Enligt kundtjänst så ankommer dem till Halebops lager imorgon!
Samma här :O :O :O :O
Får se, avatar med största sannolikhet till på fredag, händer inget då så lämnar jag det sjunkande skeppet!
Halebop meddelade idag att ''beräknat leveransdatum är den 27de'' försökte ligga på dem att det var i deras intresse att informera och förklara...
Haha nä det är ju lite så, jag försökte medelst att få dem att förstå vad en kundtjänst sysslar med, hur företaget förlorar anseende, hur mycket...
Jag tycker så synd om dig.... hade gärna bytat plats, men misstänker att du inte vill sitta och plugga polislagen dygn in och dygn ut.
Grattis =) vad vägde den lilla toddlern när den kom ut ur affären? =) Nä men, en fråga till er som redan blivit med 6P känner ni förbättring i 4G...
precis, dock har jag ännu inte fått svar av Halebop, deras lageransvarig skulle ju maila mig, kanske gick på lite för hårt. Men jag tyckte ändå...
Fast vad jag vet, och tro mig jag vet. Så har jag fria samtal och sms. Detta abonnemang finns inte längre och har såvitt jag vet aldrig funnits,...
jag köper den kontant, och utan bindningstid, det gör förmodligen inte du. Jag är en sån lyckligt lottad jävel med fri surf 4g fria samtal och sms...
Så nu har jag bokat möget på MM i Växjö. 771kr dyrare har en vecka på mig att bestämma mig om jag ska hämta den eller inte, känns iallafall skönt...
Förlåt att jag inte var så tydlig, MM har den inne på lager i flertalet butiker, läs väl EJ online. Men detta är endast då den redan sålt slut...
Ähh dra ballen i gruset.. MM har den inne i lager, flera andra butiker har haft en batch inne. Att den onekligen är populär, absolut. Men som kund...
Fan, jag står i kvalet på att sticka till den lokala mediamarkt och hämta en grå för 6290 eller vänta på halebop och betala 5519.. Man skulle...