Separera namn med ett kommatecken.
Jo antagligen! Men borde ju fortfarande ha inbyggt stöd för europeisk standard. Men skönt att det funkar nu iaf..
Haha! har fan testat alla möjliga jävla inställningar på routern förutom att ändra kanalerna på wifin! Min låg såklart också på 12:an och byte...
Någon annan som har problem med chromecast "set up" jag hittar inte mitt nätverk dock ser jag ett dussin andra nätverk på listan.. Har en Asus...
Jag kör med n7 på KTH men att anteckna på den är nog inget jag skulle kunna tänka mig att göra. Men däremot att "köpa" kurslitteratur som pdf och...
Enligt tizzbird facebooksida ska dom uppdatera minnet från 512Mb till 1Gb kostnadsfritt för alla som förhandsbokat. Skickat från min Galaxy...
http://www.pauseljudbild.com/produkter/tillbehor/audio-pro-wf100/
Kör också på Nokias MD-20W fungerar problemfritt, hittar telefonen direkt när man sätter på BT:n på telefonen/datorn (efter första parkopplingen)....
Widgets -> fotogalleri? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Sinjimoru Sync & Charge Dock Stand for Samsung Galaxy S2, Verizon Nexus (Black) finns det någon som helst anledning att denna inte skulle fungera...
Fick ett "Tack för du valt Telenor" sms igår betyder det att min GN är på väg? beställde 26 nov(via telefon, verkar vara lite olika lager)..