Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Kan inte starta min S5a och får felmeddelandet "Set Warranty Bit : kernel" på den första skärmen som kommer upp (där det står Samsung Galaxy...
Riktigt bra kalender men här kommer några önskemål: Jag skulle vilja kunna lägga in min egen font samt att kunna få den att se ut såhär:...
Smooth Calender är precis som jag vill ha den.. bortsett från att jag inte kan ändra fonten. Finns det någon liknande där man kan ändra font? Sen...
Hur gör man om man vill spara kartor från online-mode till offline i oruxmaps?? hittar inte var man gör det
Sant, har precis lärt mig LPP så jag kör nog på den ett tag. Blir mycket frågor nu men jag undrar om någon vet vilka dessa ikoner är: [IMG]
Okej, det låter som att det är för mycket bök för min del, konstigt att det inte går på annat sätt
Tack! Har också sett att visa har "telefonen" alltså där man knappar in nummer genomskinligt så att man ser vanliga bakgrundbilden och inte det...
Är det någon som vet hur man byter ikon på "mappar" som visa har. Offtopic: kan man skappa mappar i app drawern med LPP`?
okej, vet du var man kan hitta ikonerna? Eller använder man sig av en "länk" från minimalistic widgeten?
Dessa ikoner för att ringa och sms:a, vilka är det och kan man använda sig av vilken font som helst?...
Tack, ibland är man bra jäkla dum!!
Det funkar inte, i -1 och +1 går det dock utmärkt. Bara just detta hörnet är var det inte fungerar. Någon som vet vad det kan vara? Har en Galaxy S2
Hur får man den texten med notifications på missade samtal och sms? Edit: denna http://i55.tinypic.com/29qnx4l.png
Fick min första smartphone idag och är alltså helt bakom flötet när det kommer till dessa design saker. Hade varit gtymt att kunna göra något...