Separera namn med ett kommatecken.
Google søker etter Head of carrier engineering, med kontorsted i Oslo, Norge. Jeg har et lite håp om at det betyr at de endelig satser på det...
Her i Norge har Ikea aktivert kontaktløs på terminalene i restauranten og kiosken, men ikke de i selve møbelbutikken. Grunnen til det er nok at...
Nå for ikke så lenge siden fikk jeg aktivert Mastercardet fra Revolut, så da fungerer det også. Det gikk ikke tidligere i dag, så de har...
Jeg har både Visa og MasterCard fra de, og ingen av de fungerer enda. Revolut selv sier at de kjører beta på Google Pay, og at det er helt...
Hvem har du chattet med?
Jeg bestilte kort fra de tidligere i dag, så man er klar når det offisielt blir lansert ;)
Kom over denne artikkelen: Annonsørinnhold: Norgeslansering av Google Pay: Slik betaler du sikkert og enkelt med mobilen Finner ingen annen info...
Man kan såklart fylle på Revolut kontoen med Google Pay, men for min del så er jeg interessert i å kunne betale i butikk med Google Pay, og dette...
Er det noen her som har prøvd å legge til sitt Revolutkort i Google Pay, slik at det kan brukes til kontaktløs betaling? Ser rapporter fra flere...
Olov-s, når du prøver å legge til ditt norske Nordeakort, får du da vilkårene på norsk eller svensk? :)