Separera namn med ett kommatecken.
Hej, letade efter en skön app för att köpa, prenumera och läsa tidningar digitalt. Hittade Paperton, vilket är rätt nice. Men vissa tidningar...
Öppnar ES File Explorer, väljer LAN, går till min server, öppnar den .mkv eller annan videofil jag vill spela och öppnar med BSPlayer eller Dice...
Du kan ju lägga in instruktioner hur man tar bort drivrutiner genom enhetshanteraren och andra vanliga drivrutinertips så som att starta om datorn...
Det finns väl såna där usb-stickor som gör ens dator till en trådlös access point. Kan du använda något sånt? Då borde du ju kunna ansluta till...
Jo, provade att byta usb port, men installerade inte om drivrutinerna. Det fungerade i alla fall att bara kopiera filerna direkt från datorn till...
Det verkar vara något fel på mina drivrutiner, får att MTP USB Device misslyckas att installera drivrutiner när Xoomen är inkopplad. Kod 10 får jag.
Ja jo, den satt i. Den är formaterad med FAT32 och jag kunde mounta det i 3.2.
Fastnat på #13-14, vad gör jag om ingenting händer? Kan jag inte bara kopiera över filerna till mitt microSD kort direkt från datorn?
Delar ut mappar på det lokala nätverket. Använder ES File Explorer och BSPlayer eller Dice Player. De flesta 720p videor kodade i högprofil h264...
Nightly builds är väl den allra senaste versionen av en mjukvaran som sätts ihop varje natt efter programmerarnas arbetsdag, den fungerar...
Är det lätt/svårt att uppdatera till en nyare versioner av ICS? Finns det en releaseversion?
Köpte just en Xoom. Är intresserad av att installera ICS men undrar bara om det finns några risker med den här processen? Är det lätt/svårt att...