Separera namn med ett kommatecken.
Bah, typiskt att man sitter på jobbet. Känner lite obehag för att köra in denna OTA. Skulle helst vilja göra factory reset/wipe, flasha via Odin...
Mest troligtvis pga att dom inte släppt för oss med NEE ännu. Dom som fått uppdateringarna här i Sverige har nog annan CSC än NEE i deras enheter.
Hoppa in på den här länken så hittar du en Powerpoint-presentation med nyheterna, dock misstänker jag att Samsung inte skrivit med precis allt...
Det var det jävligaste! :) Sitter även jag med en enhet införskaffad på Webhallen och inte har dom (Samsung) behagat göra min fredag till en...
Kör nog en OTA på den först. Om problem infinner sig så blir det nog att flasha om den manuellt via Odin.
Saxat från tråd på XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2622639 "Same in Sweden, OTA update is being downloaded..." Risk...
Hörru du din härliga gestalt!
Gå in under: "Inställningar" -> "Programhanterare" -> Bläddra till fliken "ALLA" -> Tryck på "Popup-webbläsare" -> Tryck på "Rensa standard"...
Jo tack, jag satt i samma sits här i helgen :) Var ju inte direkt en självklar väg att gå kan man tycka. Nåväl, skönt att du fick ordning på det...
Logga in på ditt dropbox-konto via webläsare (dator/mobil). När du får upp dina mappar så skall det finnas en knapp (ikonen är en inslagen...
Någon annan som fått problem med WiFi efter uppdateringen? Hittar inget WiFi-nät alls nu inklusive mitt egna. Innan uppdateringen såg man ju...