Separera namn med ett kommatecken.
Hej, har råkat ut för ett skumt problem med min s6, den trådlösa laddningen har bara lagt av. Har testat med 3 olika laddplattor som alla funkat...
nfc finns så klart eller?
Min klarar inte ens en dag, 2h screen time, och 10% kvar, då jag ändå laddat den i 20 minuter (via usb iofs)...
Har också xxubmga, men samma problem med 3 som operatör. Verkar vara när man flyttar sig så att man skulle byta mast, men telefonen gör inte...
Har exakt samma problem och tyvärr ingen lösning heller, störigt!
Jag har samma problem med 3 i Malmö. Oftast bör man byter från 4g till 3g som problemet uppstår. Dock brukar det funka med att gå över i...
Jo men köp i Sverige, spara kvitto, och gå och byt när det gått sönder.
En sak som tar mycket batteri är om man använder OTG sladden till tex ett usb minne. Även om man tar bort det "säkert" så kommer det ligga ett...
Någon som vet hur jag blir av med denna knapp från "start" menyn?
Köpte min sgs2 igår, kommer från sgs. Har problem med att mitt vpn inte vill funka över 3g, funkar perfekt över wifi. Anslutningen till vpn...
I min version av clockwork står det att modulen är enablad när man valt den, längre ner på skärmen i vit text. Om jag minns rätt dvs...
Med Doc's & Stefunel's romkitchen rom, så är det lite enklare än tidigare. 1. Installera rom från romkitchen 2. Gå in i clockworkmod recovery...
Har inte det nedskrivit hemma, men det hela går ut på att man måste länka om bla ps i /system/bin till en busybox version av ps, sedan behöver den...
Jo det funkar med version 099 av VPN Connections. Har fixat 4st SGSer så att de funkar mot Cisco VPN, dock kan jag inte i huvudet vad det är som...
nej
Efter att ha läst tråden på XDA så fattar jag inte riktigt vad det är som ser lovande ut DrT?
Vecka 31.
Jag fick en SGS från 3 igår. Väntar dock på en till....
Efter att man satt igång detta, så får man en fråga i browsern om man vill godta att google tar reda på ens position, denna måste man också svara...
Du måste ha Settings->Location & Security-> Use wireless networks, (heter väl något liknande på svenska), aktiverat i luren för att google skall...
Tror just den biten med sms/mms inte funkar så bra med Titanium o SGS. Dock funkar det som du säger med MyBackup Pro. Så en mix av dessa är bra...
Ja det går rätt segt, framförallt uplinken e seg ofta.
Om man jämför med en x10 så är skillnaden rätt brutal. SGS: hittar visserligen satelliter men det tar lite tid. Tryck på power knappen så att...
Gps test, så att man ser när man har fått en firmware där gpsen funkar :)
Ja jag :) Jag kör med r1. Det funkar bra.
Någon som har koll på om man kan sortera sina apps i alfabetisk ordning i app drawern när man visar dem i grid view läge? Detta gäller då TouchWiz...
någon som har en tun.ko som funkar med galaxyns kernel? Behöver den för att connect med vpnc. Har sökt lite på nätet men hittar ingen direkt,...