Separera namn med ett kommatecken.
Det som verkade vara problemet är ngn annan fil jag hade installerat tidigare så jag avinstallerade de jag minns var installerade senaste dagarna...
Jag har tidigare utan problem installerat all filer men helt plötsligt går det inte längre. Det enda jag kan komma jag har ändrat är eventuellt...
Vet ej ifall jag postar i rätt avdelning. Min kantbelysning fungerar inte som den ska. Visar knappt något, endast lite runt ramen men inga hjärtan...
Nu har jag köpt andra kabeln. Skillnaden mellan den och den som medföljer är en minut vid laddning. Står heller inget om att den laddar...
Upplösning hade jag på wqhd förut men på denna bild, sedan igår har fhd. Har mest varit hemma så det har varit wifi. Har 5g på.
Sådär. På två timmar har den slukat 20 procent av batteriet. De andra gångerna var det YouTube vanced som tog mycket men nu verkar inget...
Är novis på området men upplever att batteriet dräneras väldigt snabbt. Är det någon som kan tolka eller säga något om den infon jag har på...
Tyckte väl den kändes billig eller nåt . Tusen tack för hjälpen!!! Får inhandla ny. Mobilen är redan en dyr historia plus alla tillbehör man får...
Kabeln är den som medföljer mobilen. Dessa inställningar. [ATTACH][ATTACH]
Undrar hur lång tid det tar för er att ladda den fullt? Om jag inte använder mig av varken snabb eller supersnabb laddning, cirka 1 tim 45 min....
Då har jag fått min :)
Jag får inte mina knappar på vänster sida att fungera då jag har mina tidigare earbuds inkopplade. Är det ngn som ver hur man löser det
Det är Samsungs hemsida som strular. Mitt gick igenom först igår. Kommer nog gå så småningom.
Ngn annan som inte lyckas lägga ordern min säger fel imei nr fast jag skribit korrekt. Går heller inte att ändra det. [ATTACH]
Hm.... Tack får nog göra det tyvärr.
Hej. Har fått ett problem med nya uppdateringen. När jag får ngn avisering såsom sms, Facebook, instagram, WhatsApp så fortsätter den plinga...