Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Wi-Fi: AV GPS: AV Ljudlös: AV Skärmrotation: På Energisparläge:AV Notifiering: På Mobil data: På Bluetooth:AV Kör läge: AV Alla...
Hej, Den är inte aktiv. Vill hemskt gärna INTE fabriksåterställa mobilen :(
Har precis kollat igenom alla program som körs/är installerat och lightflow finns inte bland dem. :(
Och för att lägga till, när jag får t.ex mail så lyser den blåa dioden upp snabbt men sen släcks den efter 1 halv sekund.
Ingen fråga är för dum :) Jag har av aktiverat och aktiverat igen, men funkar fortfarande inte. Efter en återställning till en tidigare...
Gjorde en återställning till en tidigare tidpunkt och då kom ledsen igång, men "vibrationen" är fortfarane inte ok :(
Hej! Jag har börjat få problem med min s3 nu. Nu "vibrerar" den inte längre när jag tar upp mobilen (om jag fått något sms eller dylikt) Led...
Har också 4.0.4, var så när jag fick telefonen.
Ursäkta om jag låter väldigt noob nu (första gången jag använder android), men hurdan installerar jag en *.mtz fil på s3:an. Om jag använder usb...
Kan heta "Metalic Blue" också!
Dom är väl medvetna av att S3:an inte finns med där, men du kan tex välja s2 eller ngn liknande modell så skall det funka fint!
Menade 30/5-2012 men endå senare en dig! Har du kollat med telia ?
Idag lämnade min Samsung Galaxy 3 blå Telias lager :) Och då beställde jag så sent som 31/5 :D
Då har min telefon lämnat Telias lager :)
Fick sms av Telia idag. "Din order XXXXXXXXXXX plockas från lagret, och inom kort kommer ett bekräftelse sms till dig med ditt kollinummer....
När det står beräknad leverans 19:e ( samma för mig ) så menar dem tydligen att den ska beräknas SKICKAS den 19:e. Enligt Tela Lager support...
Hej och tusen tack, mycket informations rikt svar och det tackar jag för, nu är jag med i er värld lite mer :D
Okej vad bra :D
Jaha :) då vet jag det! finns det olika sådanna alltså, låter mer invecklat en ios men det är säkert till en fördel :)
Gud så trevliga alla är i detta forumet, jag är ny i detta forum också! uppskattar ert bemötande :)
Hej och tack för ditt svar :) Ja Med Jailbreak kan du ju hämta hem appar/spel gratis och även göra en hel del annat. Kan man ladda ner...
Hej och tack för välkomnandet :) Haha ja har hört detta förut om att iphone är mycket segare en samsung nya flaggskepp :) Känns bra att jag...
Hej och tack! Launchern? vad är det :)? Ursäkta mig jag är verkligen ny på detta.
Hej och tack! Ska se på det :)
Hej! Tänkte börja med att säga att jag nu för första gången byter till en Android mobil. Har tidigare enbart haft Iphone sedan den första kom...