Separera namn med ett kommatecken.
Har använt Quad Locks-lösning till skalet och för bil/cykel/golfvagn mm på min 8 Pro och kommer definitivt välja det för min 10 Pro också. Inte...
Hej! Har tänkt köpa en mobil till grabben som är 8, för att kunna höra av sig till oss föräldrar när han är iväg hos kompisar och annat. Förutom...
Har använt min 6 Pro sen i måndags med följande intryck att byta från en Huwaei P30 Pro + Migrationen från min P30 Pro gick otroligt smidigt +...
Ja det har du helt rätt i, den biten hade jag inte förstått ännu :D Så det bådar onekligligen gott inför möjligheterna att lyckas med sådana här...
Är riktigt imponerad av astrofotoläget. handhållen bild tagen i belyst stadsmiljö på Karlavagnen strax över horisonten + jobbig hund i koppel som...
[ATTACH]Suck.....
Har levt med en Huawei P30 Pro och dess under-skärmen sensor i 2.5år. Marginellt sämre än tidigare mobils dedikerade sensor på baksidan.. Men...
Får hoppas det inte är något att oroa sig för . Men klart man är nojjig när man väntar på sin nya telefon. Mitt belopp är fortf reserverat på...
Min verifierade på sekunder med paypal, men någon dag senare gick det tillbaka till att invänta godkännande
Man kan välja, vid betalning med paypal att låta kortutgivaren(i mitt fall Handelsbanken) göra valutaomvandlingen. Dvs faktureras i SEK eller...
Vi beställde ungefär samtidigt då. Jag valde Paypal och pengarna drogs direkt. Kom till nästa steg ganska omgående (Waiting for supplier delivery)
Fick SMS från ElGiganten där jag förbeställt att det skjutits fram från 4:e till 9:e Juni