Separera namn med ett kommatecken.
Snyggt! Men den blir ju lite klumpigare dock.
Låter ju roligt att de som inte är drabbade tidigare blir det efter JB uppdateringen. =/ Man funderar på hur många procentuellt som är drabbade....
Det här får en ju att börja fundera på om det verkligen är ett mjukvaruproblem eller om det är hårdvaran som är problemet? Skrämmande att sånt...
Öhh, får svara på mitt eget inlägg. Hittade detta på http://talk.sonymobile.com. 9.1.A.0.490 (official sony experia V FW) still has the random...
Någon som har testat JB-uppdateringen till Xperia V och kan konstatera om det åtgärdade problemet med SOD eller ej? Köper ingen telefon utan att...
Har varit på G att införskaffa en Xperia V, alla recensioner och omdömen har varit allt från Bra till Lysande. Snubblar nu över denna tråd.. letar...
Vad är detta högtalatproblem som ni pratar om?
haha fyfan, man börjar inse att det inte bara är en vanlig mobil.. verkar ju gå att göra va sjutton som helst med dessa små datorer. Huuur ska...
Okej, det låter ju kalas. jag är riktigt sugen på en Defy, har aldrig haft någon touch förut pga att jag är expert på att paja dom i regn o rusk....
Men den uppdateringen kan man göra även om man köper en Defy nu, eller har jag fattat fel?
Okej, jamen då finns det ju ingen anledning att vänta tills våren med att köpa en antar jag, eller? Hahaha jadu roota o romma.. du är nog lite mer...
Tja. Jag har en fundering, om man köper en Defy nu, kan man uppdatera den till 2.2 sen eller måste man köpa den uppgraderade telefonen under andra...