Separera namn med ett kommatecken.
Inte hunnit prova dina tips än men jag tror att jag har upptäckt vilken app som orsakar problemet, Samsungs Messages app. När jag kollade öppna...
Nej, går tyvärr för fort. Bara blippar till och man hinner se att det var en ruta men inte vad det var.
Installerade de två senaste uppdateringarna direkt efter varandra häromdan och har sen dess fått ett märkligt fenomen där en ruta ploppar upp i...
Tack för info om B8! Då ska jag också försöka skjuta in den ikväll! :)
Är väl inte så grymt impad av dem... Tycker det är ganska tunnt ljud i dem...
Var själv på jakt efter en snygg väder-widget igår som kunde likna den jag hade på förra mobilen, S5 Active, vilken hade riktigt snygga bakgrunder...
Idag kom mina! :) Precis testat dem!
Jag köpte den här på Kjell&Co till min S21 och den funkar klockrent Luxorparts USB-C till USB-C och 3,5 mm-adapter - USB-adaptrar
Registrerade mig i Members-appen och fick kampanjkoden på mail men när jag går till länken där man ska beställa så står det att det är slutsålt......
Kan bara tillägga att den adaptern jag köpte på Kjell&Co funkar klockrent! :)
Verkar som att det mesta föjde med när jag kopierade med kabel! :) Kom på efteråt att det kanske skulle gått snabbare via WiFi då den gamla...
Vill försöka få över så mycket som möjligt från min gamla S5 Active men har haft lite strul hittills... Har använt SmartSwitch på PC för att göra...
Grå 256 via Telia.
Tackar! Såg den på amerikanska Amazon, tänkte inte på att kolla på svenska... Då borde det bli lite billigare! Var och köpte den här på Kjell&Co...
Intressant pryl! Skulle behöva en 3,5mm hona-hona-adapter till den då jag använder en förvånandsvärt bra FM-sändare som jag pluggar in med 3,5mm...
Har precis köpt en S21 256GB som ska ersätta min gamla S5 Active. I min bil (BMW 740d -04) har jag bara möjlighet att ansluta mobilen via en...