Separera namn med ett kommatecken.
Funkade icke
Fast nu har jag varken Apple TV eller Shield så det betyder ju mindre för mig..!
Appen på teven funkar inte ens för mig nådigt störande..!
Jag har försökt spela upp innehåll i hbos app på både min philips smart tv samt Min TV hub från boxer men det fungerar aldrig.. Det står bara...
Japp nu är den som innan. Om inte lite bättre tillåmed.
Det dök upp en uppdatering strax efter jag skrev. Får se om det blir bra nu.
Detta problem kom för mig efter den senaste uppdateringen.. Innan va det bra batteritid.
Jag har uppdaterat och upplever samma problem som dig.. Den drar jag nästan dubbelt så mycket nu som jag upplever det. Har inte heller hittat nån...
Då har du fått ett måndagsexemplar..Eller så är det någon inställning i appen. För mina spelar så öronen blöder :D
Någon mer som upplever att laddporten är lite glapp i sidled? Hade en s10 innan denna och den var efter två år fortfarande helt tajt fortfarande....
Fått notis i PostNord nu. Kommer i morgon. 0.3kg
Men har du kollat under kampanjer inne på mailen?
För mig tog det nog högst 5min att få koden på mail. I kolla under kampanjer i mailen.
Kan inte förstå att det ska vara någon skillnad från tidigare modeller. Är väl bara å köpa å skicka tillbaka annars o_O
Jag beställde i onsdags och har fått bekräftelse på köpet men inte fått någonting än.
Ja det har du faktiskt rätt i.. Jag jag gillar dock dom här bättre.
I members appen. Längst ner under förmåner
Sådär?
Någon mer som prövat snapchat å märkt att vissa filter inte funkar live? I allstå att man måste ta bilden för att filtret ska appliceras. Tex det...
Hade Samma dilemma. Du lär gå in på inställningar sen appar å gå till messenger å ställa in på visa överst. Då funkar bubblorna.
Den kommer nog i morgon. För det stod 4-5dagar för mig också på comviq men den skickades samma dag.
Najs då vet jag det så det inte är nått knas :cry:
Fick min svarta från Comviq igår
Ser att det är fler än jag som har problem att köpa lurarna med kampanjkoden. Det står bara att koden jag angett inte har någon inverkan på priset...