Separera namn med ett kommatecken.
Fingeravtrycksläsaren funkar helt ok tycker jag, även om jag önskar att Google skulle köra med en vettig lösning för ansiktsavläsning istället,...
Vad säger Postnord om leverans av ditt paket? Ska det levereras till utlämningsställe? Edit: så här ser det ut för mig nu. [ATTACH] [ATTACH]
Nu har min telefon passerat Köge verkar det som och nu funkar tracking-numret också hos Postnord, nu är nästa märklighet att det står att det är...
Jag beställde också MKBHD-skalet från Dbrand, jag valde FedEx-priority, då står det att det inte blir någon moms eller tull. Det kostar ungefär 20...
Tackar, det numret finns inte hos Postnord än, så det är väl bara att avvakta ett tag till då antar jag.
Ni som köpt från Fnac: när ska paketet dyka upp hos Postnords spårning och vilket spårningsnummer är det som gäller? Jag har två stycken, ett som...
Hur lång tid ska man räkna med att det tar från Roissy till Køge och därefter till Sverige? Det ser ut som att paketet lämnade Roissy vid 03...
Vad fick du betala i SEK med rabatten inräknad?
Prisa gudarna! Äntligen, när jag vaknade i morse hade jag fått det efterlängtade mailet från Chronopost att mitt paket är på väg! Nu befinner det...
Har du fått någon uppdatering från Fnac kring din mobil?
Jag kontaktade dem igår, då ville de att jag skulle vänta till imorgon med att kontakta dem igen, eftersom det kan vara en fördröjning i...
Jag hittade inte heller något spårningsnummer i mailet, men det står på hemsidan när man är inloggad, det är en länk som går till Chronoposts...
Jag kollade i butiken hos Fnac nu och jag såg att den vita har 3/11 som datum, men jag beställde dock den svarta och den ska finnas i lager enligt...
Min har hoppat till nästa status (En Transit, dvs att den transporteras), men enligt Chronopost som sköter transporten så har den ännu inte...
Jag misstänker att du tyvärr har rätt, man får ju känslan av att de försöker förhala när man kontaktar supporten.
Jag skrev till deras Messenger-chatt idag och fick ungefär samma svar, paketet ska vara utlämnat från dem 27/10 och upphämtat av Chronopost,...
Ok, inte bara jag som är i det läget alltså, jag började fundera på om mitt paket ramlat av något band någonstans och låg och skräpade i nåt hörn,...
Min har inte ens kommit dit, status är fortfarande bara "Shipment in preparation to be shipped", det har varit så sen i onsdags. Jag försökte...
Undrar om Fnac har lite bråda dagar just nu, det verkar vara problem att komma fram på chatten. Jag antar att det kan spela in att det är helgdag...
Det är DPDs spårningstjänst, jag hittade den genom att söka på trackingnumret, själva mailet innehåller ingen länk till någon spårning. Men under...
DPD fick info i onsdags. Sedan dess inget. [ATTACH]
Är det någon mer än jag som fortfarande inte fått sin upplockad hos Fnac än? Just nu är det en spänd väntan för att se om den kanske plockas upp...
Jag bor också i Strängnäs! :eek: Men min verkar inte ens ha lämnat Fnac än. :cry:
Från DPD har jag ett spårningsnummer som bara består av siffror, det ser inte ut som ett Postnord-nummer. Från Chronopost fick jag ett nummer som...
Jag fick mailet från Fnac vid 15:30 i onsdags, och hos Chronopost har det stått "Shipment in preparation to be shipped" sedan strax innan dess.
Jag börjar bli lite frustrerad/orolig, min verkar inte ens ha lämnat Fnac än och trackingnumret funkar inte i Postnord än. Jag gissar att jag i...
Flyger Chronopost varorna från Paris till Sverige när man beställer från Fnac? Eller ska det först landa någon annanstans och sedan åka lastbil...
Jag har beställt en Pixel 6 från Fnac, jag har fått mail att den är skickad och på deras sida står den som överlämnad till speditören, men när jag...