Separera namn med ett kommatecken.
har hållt ända sen du sa till mig o göra det :) använder det nu
:) sant
än så länge funkar det bra ;)
får se*
har rensat nu o restart. Får vad som händer...
ska prova :p
oj lite stav fel... sry ^^
Hej. Jag köpte en samsung galaxy mini för ngn vecka sedan. Den är jättebra! Förutom en sak: wi fin. Ibland går det inte sätta på det och då måste...
fast det finns ingen inställning så man kan fixa det dära med scrollern....
du kanske inte kan svara på detta men vrf kan man inte betala på market med pengarna på sim kortet? allt skulle vara lättare..
SII. Allt e galet med den! + den är rankad som världens bästa mobil ;)
Mina appar läggs över direkt till minneskortet när ag laddar ner dom. Fast bara dom som stödjer att vara på minneskortet. Om dina inte läggs över...
aa :p
Min mobil stödjer nog inte skyfire heller... När jag sökde på webben så kom det en sida till market med skyfire fast när den skickade mig till...
Nope. Den fanns inte i market fast ska kolla på internet :P
Haha ok my friend ok
ADW var verkligen inte bra... Hackar upp sig när man ska scrolla i homescreen och i appdrawern, så man behövde dra den ända längst ut på skärmen...
De var ju synd.. Gillar ju verkligen launcherpro. Ska testa adw :p
Ok tack :) vetg du också hur man kan sortera programen i "menyn" med alla appar.. Med det menar jag flytta dom runt i menyn om du förstår. ;)
Ok :)
Haha ok ska kolla in sidan :) tack!
Hej jag undrar bara hur man tar bort appar snabbt o enkelt på launcherpro? Då menar jag utan att behöva gå in på inställningar och sånt.. :) -...
Aha... Asså tror jag skippar detta pallar inte hålla på me sånt dära nu ;) men tack för hjälpen. Ska kolla upp lite mera saker om roota och roms...
Ok tack! Finns det möjligen till galaxy mini? Och hur installerar man isåfall?
Aa tror också det gör det eftersom den rör sig hela tiden... Ganska onödigt egentligen men bra guide. Många detaljer med.
Ok är det säkert då?
Jag e ny med android mobiler och undrar bara vad cyanogenmod är? Ser att många snackar om det.... Skulle varit mke tacksam om nån förklarade :)...
Ok tack så jätte mycket båda två! Väldigt hjälpsam information och har tagit bort task killer :)
aha. men min mobil går saktare om jag inte stänger ner apparna när jag t.ex. vill spela något.
är det sant? :S hört massa som har sagt att det är bättre, lättare och att ingenting händer med din mobil :S
Sup. Undrar bara varför appar öppnas automatiskt? T.ex epost google maps och facebook. Alltså dom öppnas öppnas inte direkt. Men dom är "på"......
Ok :) äh gör inget inte något jag verkligen verkligen behöver
Ok tack! ;) men det var ju konstigt att inte flash funkar. Vad är det dära skyfire för nåt?
P.s. Jag har gingerbread (2.3.4) som kom med med jag köpte den i media markt.
Hej. Jag e ny här och ny med android mobiler. Jag undrar om samsung galaxy mini stödjer flash... För jag har provat gå in på webb sidor som det...